Η σύγχρονη δημοσιογραφία έχει ως εξής. 1) Image Δημιουργούμε μια πιασάρικη-πλασματική-εμπορική εικόνα η οποία πατάει πάνω σε ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός που την κάνει plausible στα μάτια των αγοραστών-αναγνωστών. 2) Επιλέγουμε τις εικόνες (Cherry picking) μόνo εκείνες και να ανεκδοτολογικά περιστατικά μόνο εκείνα που είναι συμβατά με την συγκεκριμένη πλασματική εικόνα που έχουμε δημιουργήσει.Γάμοι παράξενοι υπήρχαν και προ κρίσης και υπάρχουν παντού στον κόσμο. Αδυνατώ να καταλάβω πως συνδέεται ο μερακλίδικος γάμος στο βενζινάδικο με την κρίση. "Στην Ελλάδα, τα σημάδια της κρίσης είναι παντού: ουρές για τρόφιμα, διαδηλώσεις, άδεια καταστήματα και εγκαταλειμμένα πάρκα "Ξένη φίλη μου που επισκέφθηκε πρόσφατα την Ελλάδα παρατήρησε μόνο το υπ' αριθμόν 3 (άδεια καταστήματα). Ούτε ουρές είδε για τρόφιμα (τα συσσίτια σίγουρα υπάρχουν άλλωστε παντού στον κόσμο αλλά δεν αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό μας γνώρισμα!, τα πάρκα είχαν εγκαταλειφθεί πολύ πριν την κρίση! ). Αντιθέτως της έκαναν μεγάλη εντύπωση τα μονίμως γεμάτα από κόσμο μπαρ και καφετέριες (κάποια εκ των οποίων δεν μπόρεσε καν αν επισκεφθεί λόγω συνωστισμού)!
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon