Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν ξέρω πως βγάλατε το συμπέρασμα ότι ο Gardner έχει δίκιο, απο το σχόλιό μου. Το ότι δεν θα διάβαζα ποτέ ένα άρθρο για το ποιό είναι το πιο ακριβό πράγμα που αγόρασα (αν και πιθανότατα να έχω ψηλό δείχτη "λογικομαθηματικής νοημοσήνης", κατι που θα μπορούσαμε να ελέγξουμε άν ο Gardner είχε κατασκευάσει και επικυρώσει κάποιο τεστ) είναι θέμα γούστου και όχι νοημοσύνης. Η έρευνα του Gardner απ'όσο ξέρω έχει να κάνει με το πώς η θεωρία του μπορεί να ενταχθεί στην εκπαιδευση - το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν έχει επικυρώσει τη θεωρία του, που θα ήταν το πρώτο λογικό και ηθικό βήμα. Αν έχετε πηγές απο έγκριτες πηγές, παρακαλώ παραθέστε τες. Νομίζω ότι δεν είστε ξεκάθαρη στο τί εννοείτε με τον όρο νοημοσύνη. Στην ψυχολογική βιβλιογραφία ο όρος νοημοσύνη (IQ, g, Gf, Gc) χρησιμοποιείτε για να περιγράψει κάποιες συγκεκριμένες νοητικές ικανότητες που διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Υπάρχουν τέστ τα οποία στηρίζονται σε πολύ συγκεκριμένες θεωρίες, έχουν μετρηθεί και ναι, είναι έγκυρα στο ότι περιγράφουν με αρκετή πιστότητα κάποιες νοητικές διαφορές μεταξύ ανθρώπων, όπως για παράδειγμα τα τέστ του Weschler. Γιατί διαφωνείτε με την εγκυρότητά τους; Εχουν επίσης πιστότητα στο ότι μπορούν να προβλέψουν αποτελέσματα για ανθρώπους. Για παράδειγμα άνθρωποι με ψηλό δείκτη νοημοσύνης είναι πολύ πιθανό να πάρουν καλό βαθμό στο σχολείο και πανεπιστήμιο και είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν συγκεκριμένες δουλειές. Διαφωνείτε με αυτό; Και άν ναι γιατί; Που είναι η έρευνα που καταρρίπτει αυτά τα αποτελέσματα; Τις αλήθειες τις βρίσκουμε ψάχνοντας, κάνοντας έρευνα. Δεν υπάρχουν μόνο και μόνο επειδή κάποιος πιστεύει σ'αυτές.