"Εμψύχωσαν οτιδήποτε έμοιαζε «απάνθρωπο», «μηχανικό», «κρύο», «αυτόματο», «άψυχο», ως γνήσιοι ρομαντικοί σε καιρούς αποξένωσης και εσωστρέφειας, σαν τους εξπρεσιονιστές του Μεσοπολέμου. "Ή αλλιώς Industrial εξπρεσσιονισμός .Καλό άρθρο αν και αναλώνεται συχνά σε γλωσσικές φιοριτούρες και ιδιωματισμούς που δεν ξέρω κατά πόσον δίνουν περισσότερες πληροφορίες σε κάποιον που δεν γνωρίζει γρι από ηλεκτρονική μουσική .Μάλλον τον μπερδεύουν .Επίσης, ο τίτλος είναι παραπλανητικός και πομπώδης, για να τραβήξει βλέμματα στην εποχή της κουλτούρας της βίας !Γράφει σε ένα σημείο ότι η εγγενής τάση της τέχνης είναι στην ουσία να σχολιάζει .Εμένα, αυτό μου φτάνει και αυτός θεωρώ πως είναι ο σκοπός της .Η μουσική μου ξυπνάει ρυθμούς συναισθηματικούς κι' όχι πολιτικές θεωρήσεις...Διαβάστε σχετικά τί λέει ο Ζίζεκ για τους επίσης παρεξηγημένους RAMMSTEIN που τους έχουν λοιδωρήσει όπως παλαιότερα τους ακριβοθώρητους, ιδιαίτερους LAIBACH !http://www.newstatesman.com/ideas/2013/10/slavoj-zizek-most-idiots-i-know-are-academics