Δηλαδή τώρα απομένει να δούμε τις "φωτογραφικές εικόνες ενός κινηματογραφιστή"; Αποδεκτός όρος όσο αφορά τα στιγμιαία ακίνητα κινηματογραφικά πλάνα.Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές αλλά ο τίτλος του άρθρου κάπως παράδοξος. Ακριβώς επειδή αυτή η ακινησία της φωτογραφίας, αυτό το πάγωμα της στιγμής είναι που κάνει τη διαφορά της φωτογραφίας από την κινηματογραφία. Πόσο μάλλον στις συγκεκριμένες. Εξαιρετική η αισθητική τους!«Το κινηματογραφικό αποτέλεσμα είναι ωριμότερο της ηλικίας της». (Άντε πάλι το... κινηματογραφικό...). Νομίζω πως η καλλιτεχνική ωριμότητα δεν έχει καμία σχέση με την ηλικία. Μην ανατρέξω τώρα στη θεώρηση εικαστικών ακαδημαϊκών περί "καλλιτεχνικής ωριμότητας" γιατί θα γίνω γραφικός. Ψυχική ωριμότητα ναι. Αυτό να το δεχτώ.Επίσης άξιο απορίας είναι αν το όμορφο αποτέλεσμα κάποιων εκ των φωτογραφιών είναι "παρθένο" ή αποτέλεσμα επεξεργασίας όταν η ίδια η φωτογράφος, αν κατάλαβα σωστά, αυτοφωτογραφίζεται. Όμως σωστά κλείνει το άρθο. «Ας μην είμαστε όμως προκατειλημμένοι».