και μονο το γεγονος οτι κπ ασχοληθηκε και εστειλε ερωτηση για τις διαφημισεις Jumbo αποδεικνυει οτι ειναι επιτυχημενες- αποτελεσματικες διοτι εξυπηρετησαν το σκοπο τους- δημιουργησαν δλδ brand awareness! Στην πραξη τα καταστηματα Jumbo ειναι γεματα - και ο κοσμος δειχνει τελικα να μην επηρρεαζεται απο την κακης αισθητικης διαφημιση! Το case του Jumbo μαζι με αυτο της Media Market- θυμιζω τη διαφημιση με τον Τζαμπα και τη μανα του (εξισου επιτυχημενη εισπρακτικα) λειτουργουν ως αντανακλαση της παρακμης που βιωνουμε σε ολα τα επιπεδα αλλα και των ελαττωματων που μας χαρακτηριζουν ως εθνος και γι΄αυτο ενοχλουν τοσο!