Mε το να διατηρείται στην επικαιρότητα με διάφορα τεχνάσματα μάρκετινγκ ("αυτό το μήνα θα κάνουμε έναν τσακωμό με άλλον διάσημο για να τραβηξουμε τα βλέμματα, τον άλλο θα κάνουμε μια full nude φωτογράφιση, τον παράλο θα σκηνοθετήσουμε μια ληστεία (όπως πέρυσι πάλι που πάλι είχαν πει ότι τους κλεψανε κάτι στο Παρίσι, δε θυμάμαι τι) κ.ο.κ.". Έτσι, έχοντας τη δημοσιότητα και στραμμένα τα, μπορεί να βλέμματα του πλανήτη επάνω της, προωθεί προϊόντα εταιριών μέσω των social media της και των εμφανίσεών της (λέγεται ότι χρεώνει 750.000-1εκ δολάρια για κάθε τοποθέτηση προϊόντος), προωθει τα δικά της προϊόντα (κρέμες, ζώνες αδυνατίσματος,ρούχα, βιβλίο κτλ) και την εφαρμογή που έχει για κινητά, και συνεχίζεται να προβάλλεται και το ριάλιτυ στην τηλεόραση που της δίνει επίσης λεφτά. Ο κόσμος λοιπόν την κάνει πλούσια. Τώρα με το νέο τέχνασμα, συγνώμη, με τη ληστεία εννοώ, πόσος νέος κόσμος θα έμαθε για την ύπαρξή της; Πολύς, θα έλεγα εγώ. Εδώ ακόμη και στη Lifo έχουν γραψει καμιά 10αριά άρθρα τις τελευταίες μέρες.Πάντως το όλο θέμα Κardashians θυμίζει κοινωνικό πείραμα χειραγώγησης του όχλου.