Η αιγλη κ η δυναμικη του brand φθινει μαζι με τη δημιουργηκοτητα κ την καινοτομια που την χαρακτηριζαν τα προηγουμενα χρονια. Ειλικρινα δεν ξερω αν ο Στιβ ζουσε θα μπορουσε κ παλι να σηκωσει τα νουμερα. Ο ανταγωνισμος ειναι πλεον σκληρος κ καλος. Απο την αλλη οι καινοτομες ιδεες δεν μπορει να σκανε καθε μερα. Παρ' ολα αυτα ο Στιβ ηταν οραματιστης. Οποτε κανεις δεν μπορει να ξερει αν αυριο θα μπορουσε να οραματιστει κατι αλλο κ για ακομη μια φορα να καταπληξει. Φυσικα το brand παραμενει - κ θεωρητικα θα παραμεινει για χρονια - ενας απο τους leaders της κατηγοριας. Δε χρειαζεται παντα να κανεις εντυπωσιακα πραγματα για να εισαι leader. Αρκει να εισαι καλος - ο καλυτερος - σε αυτο που κανεις για να παραμεινεις leader. Τρανο παραδειγμα η Microsoft οπου τα windows εδω κ δεκαετιες δεν εντυπωσιαζουν αλλα εξακολουθουν να παραμενουν ενα απο τα καλυτερα - αν οχι το καλυτερο - O.S. χωρις υπερβολικα καινοτομες ιδεες. Απλα ειναι παντα στην αιχμη της τεχνολογιας.