Μου είναι πάντως δύσκολο να καταλάβω πώς οι κατασκευές με κυβόλιθους, όπου έχουν επιχειρηθεί, εμφανίζουν προβλήματα σε 1-2 χρόνια. Λες και έχουν κατασκευαστεί πάνω σε βάλτο. Πας σε χώρες της Ευρώπης, ακόμα και - υποτίθεται - στο ίδιο επίπεδο με την Ελλάδα, π.χ. Πορτογαλία, και βλέπεις να περνάνε πάνω από τα καλντερίμια φορτηγά και λεωφορεία, και αυτά να κρατάνε 100 χρόνια. Προφανώς έχει να κάνει με την προετοιμασία του υπόβαθρου κτλ.Αυτό όμως στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν είναι κυρίως θέμα συντήρησης (αν και αυτό είναι γενικά μια άγνωστη λέξη στην Ελλάδα) αλλά περισσότερο ζήτημα ποιότητας κατασκευής. Αυτό δεν είναι (μόνο) θέμα χρημάτων αλλά απουσίας ελάχιστης ικανότητας στη "μαστορική", τέτοια που και ένας ερασιτέχνης μάστορας του Σαββατοκύριακου μπορεί να διαπιστώσει με μια ματιά. Είναι απίστευτες οι κακοτεχνίες, από τους πεζόδρομους, τα παρτέρια, μέχρι ακόμα και τις παιδικές χαρές, που οφείλονται σε απίστευτη ασχετοσύνη, εγκληματική αδιαφορία και τσαπατοσουλιά.Θα πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσουν να επιρρίπτονται ποινικές ευθύνες στους δήμους και τους μηχανικούς που παραλαμβάνουν ένα έργο το οποίο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη σε ελάχιστο χρόνο. Τόσο λόγω της επικινδυνότητάς του, όσο και για λόγους διασπάθισης δημόσιου χρήματος.Αλλά με τη διάχυση ευθυνών που επικρατεί, ίσως δεν βγάζει κανείς άκρη ούτε έτσι. Ούτε με επιστολές διαμαρτυρίας ιδρώνει κανενός το αυτί. Προτείνω λοιπόν το εξής: Σε κάθε λακούβα να τοποθετείται μια πινακίδα που να αναφέρει ποια εταιρία εκτέλεσε το έργο, επί δημαρχίας ποίου, ποιος μηχανικός το παρέλαβε και πόσο κόστισε. Και μόνο για να αφαιρέσουν την πινακίδα κάποια κινητοποίηση θα υπάρξει.Λοιπόν τι λέτε;
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon