Δεν υπάρχει "αψεγάδιαστο". Λέξεις όπως αυτή, όπως π.χ. το "τέλειος" υπάρχουν για να περιγράψουν κάτι που δεν μπορείς να το φτάσεις.Το μοντέλο δεν χρειάζεται να είναι τέλειο. Αυτό που διαφημίζεται είναι το προϊόν, οπότε το μοντέλο αρκεί να έχει την απαιτούμενη απήχηση (όχι εμφάνιση) στο αγοραστικό κοινό.Υπάρχει επίσης κι αυτό που λέγεται Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και οι μεγάλες εταιρείες έχουν ολόκληρο τμήμα για το σκοπό αυτό, για να αφουγκράζονται τον παλμό της κοινωνίας σε τέτοιου είδους θέματα.Κάτι τέτοιες απόψεις περί αψεγάδιαστου και τελειότητας στέλνουν γυναίκες και άντρες στην κατάθλιψη και στα ψυχολογικά τάρταρα.