1. Κάτι παρεξήγησες σε αυτό που είπα για το κάρμα. Δεν είπα ότι ισχύει. Πάντα καταφέρομαι πολύ έντονα εναντίον αυτής της αντίληψης.Είπα ότι πολλοί λένε: Α, ο τάδε που έβλαψε πολύ κόσμο το βρήκε τελικά μπροστά του - κάρμα! Ενώ εγώ λέω: Το βρήκε μπροστά του όχι because karma αλλά because νόμοι πιθανοτήτων. (Εννοείται πολλοί φαύλοι δεν τιμωρούνατι και πολλοί ενάρετοι δεν ανταμοίβονται: Η απόδειξη ότι δεν υπάρχει κάρμα αλλά, και πάλι, νόμοι των πιθανοτήτων.)2. Πράγματι, το θέμα της δημιουργίας προσωπικής ηθικής σε 100% κενό πλαίσιο είναι θεωρητικό, και δεν χρειάζεται γι'αυτό να μας απασχολεί. Παραδέχθηκα ότι η συμβολή των θρησκειών ήταν κατ'αρχάς θετική. Πλέον ζούμε σε αυτόν τον κόσμο, όπου οι θρησκείες έχουν ήδη ασκήσει την επιρροή τους. Βασικές αρχές για το καλό και το κακό έχουν ήδη εδραιωθεί. Και ίσως συνέβαλε η θρησκεία σε αυτό, αρχικά. Αλλά δεν είναι πλέον απαραίτητη.3. Απ' όσο ξέρω, ο Γύγης στον εν λόγω μύθο δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν πίστευε στους θεούς της εποχής του. :) Ο πειρασμός της ανομίας, όταν σου δίνεται η δυνατότητα να είσαι υπεράνω των νόμων, ισχύει νομίζω για όλους.