Live

Πάνω σε αυτό ήταν η πτυχιακή μου στο μάστερ. Και ήταν και μεγάλο μέρος της δουλειάς μου στη Αγγλία να ακούω τους υπαλλήλους (πχ εβδομαδιαίες συναντήσεις) και να μεταφέρω τα αιτήματά τους, συλλογικά ή προσωπικά, στους ανώτερους. Και γενικώς να κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να είναι ευχαριστημένοι. Για παράδειγμα είχαμε αλλάξει ημερομηνία σεμιναρίου γιατί παντρευόταν υπάλληλος και ήθελαν και άλλοι υπάλληλοι να παρευρεθούν. Οι καλές εταιρείες επενδύουν πολλά χρήματα για να είναι ευχαριστημένοι οι υπάλληλοί τους γιατί πραγματικά έχει επίδραση στην παραγωγικότητά τους.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon