Αντιμετωπίζω με σκεπτικισμό λίγο αυτά που λες, παρ ότι δεν αμφιβάλω για τις ιδέες από τις οποίες εφορμούνται και το ιδανικό στο οποίο πιστεύεις. Νομίζω όμως ότι δεν μπορείς να συλλάβεις τον γυμνό ρεαλισμό της ανθρώπινης συμπεριφορά εν μέσω της κοινωνίας, παρά προβάλεις τα δικά σου ιδανικά σε αυτό που θα θεωρούσες εσύ οκ. η κοιωνιολογική προσέγγιση και η συζήτηση πάνω στις συλλογικές ψυχολογίες δεν έρχεται να λύσει θέματα, αλλά να διαπιστώσει πράγματα και τα ερμηνεύσει σε θεωρία για να δούμε πως και γιατί κάνουμε πράγματα και έρχεται κατόπιν του γεγονότος. Δεν ερμηνεύουμε τ πράγματα με βάση τα δικά μας ιδανικά. Χτίζουμε ιδανικά με βάση τα συμπεράσματα για το τί είμαστε. Οπότε:"Δε νομίζω ότι τους επηρέασε το γεγονός ότι ήταν νέος ο φίλος σου. Ο πουριτανισμός δεν έχει ηλικία και είναι λογικό να "ενοχλεί" ένα γυμνό σώμα όλους εκείνους που μεγάλωσαν θεωρώντας ντροπή να βλέπει κάποιος τα γεννητικά σου όργανα."Κι όμως, υπάρχουν μη γυμνιστές γονείς που αφήνουν τσίτσιδα τα παιδάκια τους στην παραλία, αλλά καθώς αυτά μεγαλώνουν και βλέπουν τους γονείς τους μη-γυμνους, αρχίζουν να ντύνονται από μόνα τους, αν δεν το έχει απαιτήσει ο ίδιος ο γονιός. Αυτό εμένα μου δείχνει ότι, στην πρώτη φάση τα απιδάκια ε΄ναι αθώα, δεν έχουν συνείδηση της γύμνιας και του effect της, αφού άλλωστε δεν είναι σε θέση να επηρεαστούν από το effect της γύμνιας. Στην δεύτερη φάση όμως, τα ίδια τα παιδιά αναγνωρίζουν ενοχή μέσω των ντυμένων γονιών τους που τους κρύβονται και άρα πρέπει να τους κρυφτούν και αυτά. Αν οι γονείς ήταν γυμνοί από την πρώτη ανενεργή σεξουααλική φάση και συνεχίζαν και κατά την δεύτερη φάση του παιδιού, του ξυπμήματος της σεξουαλικότητας η ενοχή θα έλειπε. Όταν ένας ενήλικας δει έναν ηλικιωμένο. 65άρη-75άρη γυμνό στην παραλία, πέραν του ότι δεν θα νιώσει σεξουαλικά τοο effect της γύμνιας, θα αισθανθεί ότι ο ίδιος, και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, δεν έχει μάθει την γύμνια. Μπορεί να πει "τς τς τς ο πορνόγερος", αλλά δύσκολα νομίζω να του θέσει όρια ρητώς" " Το πρόβλημα είναι ότι δεν το εννοούν και δεν το υποστηρίζουν αφού πίσω από τη συμπεριφορά τους συνήθως κρύβεται η ανάγκη ένταξης στο κοινωνικό σύνολο - αφού οι άλλες το κάνουν πρέπει να γίνω έτσι και εγώ για να μη με πουν συντηρητική και μείνω στο ράφι."Οι άλλες που το κάνουν, το εννοούν και το υποστηρίζουν; Απλούσττα και οι δυο κατηγορίες ωθούνται από την φύση να κάνουν αυτό που τους "καλεί" να κάνουν. Αργά ή γρήγορα όλοι μπαίνουν στον χορό, καλό θα ταν χωρίς εμπόδια. Άλλωστε τις πρώτες, που λες ότι το υποστηρίζουν, φοράν δεν φοράν ξώβυζα τις αποκαλούν τσούλες οι πιο μαζεμένες. Δηλαδή θεωρείς τα ξώβυζα ανασφάλεια, αλλά ανασφαλείς είναι αυτοί που τις αποκαλούν τσούλες. Είναι δικαίωμα της κάθε γυναίκας(όλων των ανθρώπων) να διεκδικεί υπέρ της το σεξ με όποιο τρόπο και με βάση τις ανάγκες της. Δεν υπάρχει καλό και κακό, οι άνθρωποι ξεκινάνε από κάπου, παθαίνουν, μαθαίνουν, αλλάζουν, ωριμάζουν κτλ.Και πάντα, ψάχνουν. Όλα είναι θεμιτά. κανείς δεν απειλεί κανέναν φορώντας ένα ξώβυζο. Έτσι δεν είναι; Ή μήπως...όχι;Επίσης, η ανάγκη για ένταξή μας σε ομάδες και η ανάγκη της κοινωνικοποίησης "κρύβεται" πίσω από κάθε μας πράξη, είτε ως αιτούμενο, είτε ακόμα και ως ένα ζήτημα με το οποίο αργά ή γρήγορα θα πρέπει κάπως να το βολέψουμε και κάπως να βολευτούμε και μεις. Ή τέλος πάντων να μην βολευτούμε αν δεν θέλουμε... Επίσης η ανασφάλεια είναι πολύ ανθρώπινο πράγμα και είναι αυτό που μας ωθεί στην εξασφάλιση, άρα και σε σοφές, υπέρ μας πράξεις πολλές φορές.Καταλαβαίνω ότι ο ανταγωνισμός στον έρωτα και το σεξ οδηγεί σε ενδυματολογικές υπερβολές, αλλά η ακρότητα μάλλον βρίσκεται στο γούστο, παρά στο μήκος του φουστανιού. Άλλωστε στην εποχή της παραπάνω ελευθερίας να καστομάρουμε την όψη μας, μπορούν να παίζουν όλα πλέον, όλα τα σχέδια όλα τα χρώματα, όλοι οι συνδυασμοί. Για κάθε έναν, υπάρχει και κάποιος που αρέσκεται. Δικαίωμα. Μακάρι να φορούσαν όλες ξώβυζα αρκεί να ήταν το κατάλληλο, τουτέστιν το πιο λειοτουργικό για τον λόγο που το φοράνε-να βρούνε γκόμενο της προκοπής. Τώρα αν αρέσει σε μας ή όχι, ως τρίτους, τί σημασία έχει; Αυτή να είναι καλά, που το φοράει. Λες για εκμετάλευση. Κανείς εκμεταλευτής δεν φταίει για την εκμετάλευση του εκμεταλευμένου χωρίς την ανοχή του δεύτερου. Αν εστιάσουμε και πάλι στην εικόνα του εαυτού μας, το ότι αυτή μπορεί να περνάει μέσα από κακόγουσατα πρίσματα είναι δικό μας θέμα και όχι αυτουνού που το προτείνει. Κατ επέκταση, για τα πορνό, δείχνουν απλώς σεξ. Και υπάρχουν πορνό για όλα τα γούστα. Δεν είναι όλα τα μοντέλα του πορνό ίδια, ο κάθε άντρας επιλέγει αυτό που του αρέσει, και κάθε γυναίκα, αν εφορμείται από αυτόν τον κλάδο, όποια την εμπνέει. Το ίδιο πάνω κάτω, θα ισχύει και για τους άντρες. Γυμνός ο Μπέκαμ, ας πούμε, είναι πολύ ωραίος άντρας για μένα, ντυμένος είναι άσ τα να πάνε. Μπορεί να μη με χαλούσε να είχα την κορμοστασιά του, αλλά θα με χαλούσε να είχα το στυλ του. οπότε...μια χαρά, ας πούμε, είμαι. Θα πήγαινα μαζί του αν έβγαζε τα ρούχα του και μόνο. Και αυτό ισχύει και για οποιονδήποτε του φέρνει.Μακάρι, και συμφωνώ μαζί σου, να απενοχοποιηθεί η γύμνια, μιας και είναι τσάμπα κόλλημα. Οι άνθρωποι είναι όμορφοι στην διαφορετικότητά τους, γυμνοί ή ντυμέενοι, ακόμα και αυτοί που δεν μας αρέσουν είναι συμπαθητικοί μέσα στην αγαρμποσύνη των επιλογών τους, και αυτή είναι η ανθρώπινη κατάσταση. Τα παιδιά και οι νέοι πάντοτε καταλήγουν στην δική οτυς, ολόδική τους μορφή, και η ζωή είναι αρκετή για να γίνει αυτό. Η προσωπικότητα του καθενός χτίζεται μέσα από τα βιώματα και ο καθένας έχει δικαίωμα να την βελτιώσει κατά το δικούν. Το θέμα είναι να είμαστε σε θέση να κάνουμε σεξ και να χαιρόμαστε αυτό το μυστήριο κτηνώδες πράγμα, και όχι να αγαπάμε μόνο ττο δικό μας σώμα, αλλά κυρίως να αγαπάμε τα σώματα των άλλων, το ανθρώπινο σώμα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon