Σέβομαι τα προβλήματα των εργαζομένων που μένουν χωρίς δουλειά και πιθανόν θα χάσουν τα δεδουλευμένα τους. Πρέπει όμως να δούμε και τη μεγάλη εικόνα για να καταλάβουμε τουλάχιστον τι γίνεται. Δυστυχώς στην Ελληνική κοινωνία επικρατεί ένας περίεργος επαρχιωτισμός που δεν μας επιτρέπει να αφουγκραστούμε τι γίνεται στην ίδια μας την κοινωνία και να προλάβουμε τις εξελίξεις, αν όχι να καινοτομήσουμε. Συνήθως ακολουθούμε μετά από 10 χρόνια.Στην υπόλοιπη Ευρώπη και στην Αμερική υπάρχει ένας έντονος διάλογος για θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, η τεχνολογία και οι επιπτώσεις της στην εργασία, η προστασία των προσωπικών δεδεμένων κτλ. Εδώ αυτά τα θεωρούμε πολυτέλειες, μέχρι να μας χτυπήσουν την πόρτα. Στο θέμα των εφημερίδων, ο σημαντικότερος παράγοντας παγκοσμίως είναι η μετάβαση στα διαδικτυακά μέσα. Το Google και το Facebook έχουν πάρει το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας, με αποτέλεσμα να έχουν προβλημα οι μεγαλύτερες εφημερίδες παγκοσμίως. Και εμείς εδώ ασχολούμαστε με μικροπολιτική, ίντριγκες και δάνεια σε επιχειρήσεις το επιχειρηματικό μοντέλο των οποίων έμεινε στον 20ο αιώνα...