Η Aegean εχει αρκετές πτησεις για Αγγλια. Επίσης δεν χρειαζεται να ταξιδεψει κανεις με ελληνικη εταιρεια για να μπει χρημα στο κράτος, αρκούν οι φόροι αεροδρομιου. Πχ. σε μια low cost πτηση προς Ελ. Βενιζελος πιο ψηλός ειναι ο φορος αεροδρομιου παρά το ναυλο (υπερβάλλω λιγο αλλά αυτο ειναι το νοημα). Τα εξοδα για σπουδες ειναι μικρά σε συγκριση με το μελλοντικο οφελος, σπουδαζεις μια χρονια (αντε 3), αλλα ζεις και εργαζεσαι... οσο αντεξεις!Τα υπολοιπα που αναφερεις ισχυουν αλλα δεν αφορουν τη πλειοψηφια του ελληνικου πληθυσμου, ειναι πιστευω μικρη εξαιρεση. Ποιος αλλωστε πεταγεται Λονδινο για ψωνια. Και στην τελικη αυτά τα ποσα ειναι/ ηταν εξαρχης προορισμενα για ΄εξω΄, αν δεν πηγαιναν Η.Β. θα πηγαιναν αλλου. Και για να επιστρεψουμε στο αρχικο ζητουμενο του αρθρου, συμφωνα με αυτη τη πηγή:http://news247.gr/eidiseis/ellines-tis-diasporas/xarths-posoi-kai-poy-einai-oi-ellhnes-toy-ekswterikou.4469480.htmlμονο τα 8 τελευταια χρονια βρηκαν δουλεια (αναφερει ατομα που εβγαλαν αριθμο κοιν. ασφαλισης, επετρεψε μου να θεωρησω οτι στο περιπου ειναι κ οσοι ξεκινησαν εργασια) 60,000 ατομα.Τεραστιο νουμερο (μονο τα τελευταια χρονια και μονο στο Η.Β.!) Αν υπολογισει κανεις 2 χιλιαρικακια ανα ατομο, γυρναει γυρω στα 120 εκατομ. ευρω συνολο ανα χρονο. Οχι γιγαντιο νουμερο αλλα παντως ειναι γυρω στο 10-12% της συνολικης αξιας εξαγωγων της χωρας στο Η.Β., αν συγκριθει με τα νουμερα του αρθρου.