#5 Στο νηπιαγωγείο των παιδιών μου, ήρθε και μας μίλησε ένας δάσκαλος για την μετάβαση στο Δημοτικό. Μας τόνισε επανειλημμένα να μην μπούμε στο τριπάκι να διαβάζουμε τα παιδιά μας. Να τηρείται πρόγραμμα- ναι, να φροντίζουμε να κάνουν τα μαθήματα-ναι, να βοηθάμε που και που-ΟΚ, αλλά πρέπει να μάθουν να είναι αυτόνομα. Αν είμαστε πάνω από το κεφάλι τους και τους διορθώνουμε είναι αδύνατο για τον δάσκαλο να σχηματίσει πραγματική εικονα για τις αδυναμίες τους και να τα βοηθήσει. Απλώς το παιδί ακούει ένα μπράβο που τα έφερε όλα τέλεια, χωρίς να υπάρχει ανατροφοδότηση από τον δάσκαλο στα σημεία που το χρειάζεται. Εκπαιδευτικός είσαι, ξέρεις ότι το πρόβλημα της αυτονομίας στο διάβασμα το έχουν οι μαθητές από το Δημοτικό και φτάνει ως το Λύκειο, όπου χρειάζονται φροντιστές να τους πιπιλάνε το μυαλό για να βγάλουν την ύλη. Το πρόβλημά σου είναι με τον σύζυγο, όχι με τα μαθήματα του παιδιού.