Συμφωνώ σχεδόν σε όλα μαζί της. Σε όποια δουλειά και αν αναφερόμαστε. Υπάρχουν αρκετοί πελάτες που πραγματικά είναι ανυπόφοροι και ένα πέταγμα έξω θα τους άξιζε....ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ναι, αλλά μόνο εαν φέρεται και άγεται με βάση συγκεκριμένους κανόνες ανθρωπιάς και του καταστήματος. Εαν δεν του αρέσει τότε ας φύγει. Σχετικά με το θέμα της Κυριακής. Μην πιστευεις πως και στο εξωτερικό συνεχίζουν να έχουν θετική άποψη, υπάρχουν πολλές αντιδράσεις και παράπονα. Ούτε παίρνουν απαραίτητα παραπάνω προσωπικό και η παραπάνω κοπέλα το υπονοεί αυτό καθώς μέχρι τώρα ελέω Κυριακής ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φορές έχουν πάρει άτομο παραπάνω! Επίσης δεν πάει να είναι πενθήμερο ή εξαήμερο (πιο συνήθες καθώς 5 μέρες κυρίως στο Δημόσιο θα βρείς) ....εαν πέσει σε "Ανοιχτή Κυριακή" τότε πολύ απλά θα δουλέψει όλες τις ημέρες. Την άδεια που λες ή δεν θα την πάρει ή θα την πάρει αρκετά αργότερα όπου θαχουν μαζευτεί αρκετές διακοπές απο συσσωρευμένες άδειες και υπερωρίες. Τα παράπονα/καταγγελία στο ΣΕΠΕ ή την Υπουργό Εργασίας (εντωμεταξύ τις Κυριακές όλο και κάποιο κατάστημα πιάνουν για σχετική παράβαση). Το μόνο θετικό ίσως είναι το αυξημένο ημερομίσθιο κατα 75% για εκείνη την ημέρα. ΥΓ: Θεωρώ μεγάλη αγένεια και χαζομάρα το να ξεσπάς πάνω στον υπάλληλο για κάτι για το οποίο δεν φταίει. Το ίδιο και σε τίποτα δημόσιους φορείς (πχ σε Τροχονόμο που σου βάζει πρόστιμο για παράβαση και του ουρλιάζεις και βρίζεις για το ύψος ποσού και γιατί δεν βάζετε μέσα τους Βουλευτές κτλπ).
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon