f002 - Καταρχας ευχαριστω για τις πληροφοριες που δινεις στην αναρτηση σου. Θα ηθελα ομως να κανω ορισμενες διευκρινισεις.Ολα τα παραδειγματα που δινεις απο το εξωτερικο αφορουν αστικα μουσεια, οχι αρχαιολογικους χωρους οπως η Κνωσος.Τα παρκιν λειτουργουν ( απ οσο ξερω ειναι τρια ) αλλα σε οτι αφορα τα τουριστικα λεωφορεια δεν υπαρχει streamlining, μια κυκλοφοριακη διευθετηση που θα επισπευσει δρομολογια και μεταβασεις απο και προς. Μιλας για θεμελια και κονδυλια ομως μια οδικη παρεκκλιση και η ενοποιηση των δυο κοντινοτερων παρκιν ( με μια επακολουθη χωροταξικη διευθετηση τους ) δε προκειται να επηρεασει περισσοτερο το υπεδαφος απο οσο τα σπιτια της γυρω περιοχης. Για το ποσο της απαλλοτριωσης εαν οι ντοπιοι επιθυμουν μια αισθητικη αναβαθμιση του τουριστικου τους προιοντος ( για να μη μιλησω για την πολιτιστικη τους κληρονομια ) θα το ειχαν κανει απο μονοι μας τους καταλαβαινοντας την αναγκη. Αλλωστε ειναι κοινο μυστικο οτι οσοι ασχολουνται με την βαρια βιομηχανια που λεγεται μαζικος τουρισμος, σε ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ δεν τους εχει αγγιξει η κριση...Θεληση δεν υπαρχει.Αντι να συγκρινεις αποκεντρωμενους αρχαιολογικους χωρους τεραστιας σημασιας με αστικα μουσεια πυκνοκατοικειμενων περιοχων του εξωτερικου για να δικαιολογησεις αυτη την απαισια ουρα, απαιτησε το αυτονοητο : αλλα τρια εκδοτηρια ( τα οποια θα "ανοιγοκλεινουν" αναλογα με την κινηση τις "ευαισθητες" μερες του καλοκαιριου ) για να κανουν τους τουριστες να εχουν εμπειριες αναλογες της βαριας ιστοριας και κληρονομιας του νησιου και της χωρας.Δεν υπαρχουν δικαιολογιες για τις πιο πανω εικονες. Δυστυχως.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon