Συμφωνώ σε όλες τις σκέψεις του πλην 1ης και 2ης. Η απασχόληση περισσοτέρων υπαλλήλων (=διορισμοί δηλαδή που τώρα γίνονται με το σταγονόμετρο και όταν γίνονται πάντα, τότε με πολύ κράξιμο απο αρκετούς πολίτες) ή και επέκταση ωραρίου εργασίας των υπαρχόντων (=καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής απασχόλησης) σημαίνουν περισσότερο χρηματικό κόστος για το Κράτος το οποίο ακολουθεί πολιτική με περιορισμένες δημόσιες δαπάνες. Συνοψίζονται όλα στις φράσεις-απαντήσεις των Διευθυντών τύπου "δεν έχουμε αρκετό προσωπικό, δύσκολα να μας δοθούν παραπάνω χρήματα κτλπ". Και έχουν απόλυτο δίκιο. Οι υπόλοιπες παραπάνω σκέψεις είναι ανέξοδες και επαφίεται στο ενδιαφέρον κάθε Προϊσταμένου. Υπάρχουν δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούν μια χαράκαι άλλες ακριβώς αντίθετα που βγάζουν κακή εικόνα του Ελλ. Δημοσίου. Εγώ ο ίδιος μέχρι στιγμής δεν είχα κακές εμπειρίες με Υπηρεσίες (ΚΕΠ, εφορία, Πανεπιστήμιο, Δήμο, ΕΛΑΣ, Νοσοκομεία-Κέντρα Υγείας, σχολείο, διοικητική υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας --> όλα στην Ήπειρο κυρίως όμως) - το αντίθετο μάλιστα - παρά ελάχιστες μόνο αλλά έχω την εντύπωση εξ ιδίων εμπειριών και αφηγήσεων πολιτών και στελεχών Δημόσιας Διοίκησης πως ένας χαμούλης παρατηρείται κυρίως στην Αθήνα. Στην υπόλοιπη Ελλάδα όχι τόσο έντονα. Πιστεύω οφείλεται στον υπερπληθυσμό που δημιουργεί τεράστιο φόρτο εργασίας στις ΔΥ.Γενικότερα χρειάζεται ακόμη πιο πολλή μηχανοργάνωση και αποκέντρωση καθώς και στελέχωση.ΥΓ: Οι κακές που είχαν ήταν με δημοτολογική υπηρεσία, στρατολογία και μια εσωτερική εντός κτηρίου Περιφέρειας και μεμονωμένα με υπαλλήλους ΔΟΥ. Διαχρονικά πάντως τα μεγαλύτερα και περισσότερα παράπονα τα ακούω απ όσους πάνε να εξυπηρετηθούν σε διοικητικές υπηρεσίες του ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, στρατιωτική υπηρεσία, στην Πολεοδομία και ανάλογα με την υπόθεση σε Εφορία και καμιά του Δήμου. Σχετική αδιαφορία και ουρές.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon