Αλιόσα 26.8/21:19' Κατ' αρχήν δεν απαντάτε επί της αμφισβήτησης του συμπεράσματος που αυθαίρετα βγάλατε. Επίσης λανθασμένα βγάζετε συμπέρασμα επί του σχολίου του Μέγα Μακεδώνα, αλλά ας μην απαντήσω εγώ για λογαριασμό του.Όμως, αυτό δείχνει ότι έχετε μονομερή τοποθέτηση που δεν έχετε διάθεση να αλλάξετε.Για αυτό, κάνω μόνον ένα τελευταίο σχόλιο, επί "Δημοσιοποίησης των βάσεων - πείρας που μπορεί να έχει κάποιος ιερέας απο παθογενείς πιεστικές οικογενειακές καταστάσεις" και άρα δικαιολογεί κοινωνικά την προβολή της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ του (το τονίζω) περίπτωσης και ανάλυσης συναισθημάτων του κλπ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ - εδώ στην Ελλάδα -, που ειδικοί ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΙ από τον ιερέα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ έχουν αναλύσει το συγκεκριμένο θέμα. ΚΑΘΕ ΔΕ ΧΡΟΝΟ (ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ), ΔΙΕΞΟΔΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ.Ο ΙΕΡΕΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Τέλος, το γεγονός ότι ο ιερέας κάνει κηρύγματα ανά την Ελλάδα για πολλά θέματα και πολλοί ταυτίζονται, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε το δικαίωμα της κριτικής αν πρέπει και χρησιμεύει να δημοσιοποιούνται τόσο ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. Για αυτό είπα από το πρώτο σχόλιό μου επί του θέματος, ότι υπάρχει ευτελισμός επιπέδου μεσημεριανάδικου (και επιμένω).Κάποιοι έχουμε το δικαίωμα να αντισταθούμε σε αυτόν τον ευτελισμό, όταν προβάλλεται ΔΗΜΟΣΙΑ σαν "κοινωνικό έργο", όπως εσείς αξιολογείτε (και απλά διαφωνούμε και τελειώνουμε εδώ).