Live

Έλεγα να συνέχιζα να τον παίρνω στο ψιλό (...γιατί πόσο σοβαρά θα έπρεπε να πάρει, κανείς, ένα άτομο, που πέρασε πολλά χρόνια της ζωής του να χτυπιέται τηλεοπτικά σαν το χταπόδι και να μοιράζει ca+ δεξιά και αριστερά) όμως ο εν λόγω κύριος εκτός από "kolotumbas" και αδαής είναι και εντελώς γκεμπελιστής: Σε πρώτη φάση φυσικά και συνδέει τα εθνικά-μειονοτικά ζητήματα της Θράκης, με το παρόν, για να ενισχύσει την "διπλή" προδοσία που "υφίσταται" η Ελλάδα και κατόπιν απαριθμεί ανερμάτιστες σκέψεις/ φοβίες:i. «Δεν είναι γενετήσια βλάβη το τρίτο φύλλο, δεν υπάρχει τρίτο φύλο»Ποιος έχει θέσει θέμα γενετήσιας (aka σεξουαλικής) βλάβης; (ο Ζουράρης είχε πει κάτι κουκουρούκου περί "παιδικής ασθένειας" …τα έφερε από εδώ τα έφερε από εκεί, ούτε ο ίδιος ήξερε ακριβώς τι έλεγε, αλλά κατέληξε στο ότι θα υπερψηφίσει, επειδή τα τρανς άτομα έχουν, λέει: «ενδοκρινολογικές διαταραχές και είναι αμιγώς ιατρικό θέμα» χμμ...) και ποιος έχει θέσει -σοβαρά- θέμα "τρίτου φύλου" (μη δυϊστικής αντίληψης, ήτοι non-binary), σ' αυτή τη φάση τουλάχιστον; Τρίτο φύλο: αυτό το λέγανε παλαιότερα για τους ομοφυλόφιλους ...ξανά μανά τα ίδια; [Επίσης το κόνσεπτ του τρίτου, τέταρτου κ.λπ. φύλου δεν είναι -καν- μοντέρνα δυτική “αλλοτριωμένη” επινόηση (βλ. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Third_gender) ενυπήρχε και υπάρχει σε διάφορους πολιτισμούς]. ii. “ είναι εγκεφαλική πάθηση. Τελεία και παύλα. Αυτοί τρελάθηκαν”Αν αφήσουμε στην άκρη την χρήση επιβλαβούς γλώσσας και τον στιγματισμό των ψυχικά νοσούντων, τα τρανς άτομα δεν είναι "τρελά". (Συνηθίζουμε όμως να φορμάρουμε την ταμπέλα του τρελού, δεξιά και αριστερά, γιατί -διάολε- πώς θα είμαστε εμείς «καλοί και λογικοί», αν κάποιοι άλλοι δεν είναι «κακοί και τρελοί»;). Στο διαγνωστικό εγχειρίδιο ψυχικών διαταραχών Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, DSM-5 (έκδοση 2013)/ American Psychiatric Association η "δυσφορία φύλου", ως κατάσταση, είναι αυτή που αναγνωρίζεται ως διαταραχή, όμως: “(it is stated) that gender nonconformity is not in itself a mental disorder. The critical element of gender dysphoria is the presence of clinically significant distress associated with the condition.". Η καθ' αυτή διαφυλικότητα/ διεμφυλικότητα ΔΕΝ θεωρείται διαταραχή (βλ. https://www.psychiatry.org/patients-families/gender-dysphoria/what-is-gender-dysphoria) και το άτομο μπορεί να επιτύχει σημείο που να έχει πολύ χαμηλά επίπεδα δυσφορίας φύλου, σίγουρα όχι χάρις στον κο Λεβέντη και τους ομοίους του). Στο δε Classification of Mental and Behavioural Disorders, ICD-10 (έκδοση 1992)/ World Health Organisation, η διαφυλικότητα, πράγματι, έχει καταχωρηθεί ως διαταραχή, μόνο που πολύ σύντομα εκδίδεται το καινούργιο εγχειρίδιο (ICD-11, 2018) και σύμφωνα με όλες τις σπέκουλες, αλλά και την beta, μέχρι τώρα, έκδοση, το προαναφερθέν αφαιρείται και θα αντικατασταθεί με τον παρακάτω ορισμό: "Gender incongruence (ασυμφωνία) of adolescence or adulthood", με σκοπό την καλύτερη περιγραφή της κατάστασης, αλλά και την απομείωση του παθολογικοποιημένου στίγματος (βλ. http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0160066)iii. «Νοσηρό πάθος είναι.»Εδώ, θα μπορούσαμε να εικάσουμε πως διακρίνεται, μία ιουδαιοχριστιανική (και όχι μόνον) αντίληψη του πράγματος, καθώς υπεισέρχεται ένα –δήθεν- περιθώριο, που –δήθεν- έχουν τα τρανς άτομα, να νοούν εαυτόν ως τρανς ή όχι(;). Εισχωρεί η αίσθηση της "αρνητικής επιλογής", για την οποία και είναι ΥΠΑΙΤΙΟ το άτομο, όπως π.χ. "αρνητική επιλογή" θεωρείται π.χ. ο εθιστικός τζόγος ενός οικογενειάρχη, που οδηγεί την οικογένειά του στην καταστροφή. (Παρεμπιπτόντως ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την «επιστήμη του εθισμού» εδώ: http://www.nationalgeographic.com/magazine/2017/09/the-addicted-brain/ …και του πώς οι ηθικές παραινέσεις ή η ηθική διάσταση του θέματος, αποτελεί μία πολύ περιορισμένη αντίληψη του θέματος). Για τους ομοφυλόφιλους είπε, επιπροσθέτως: «τους εξηγώ ότι είναι πάθος, είναι διαστροφή. Και οφείλουν να πατάξουν τα πάθη τους. Η Εκκλησία τούς δίνει τα μέσα. Με τη μετάνοια» ..με αυτήν τη λογική, λοιπόν, το άνωθεν βγάζει ακόμη περισσότερο νόημα και οι τρανς θα πρέπει να μετανοήσουν, ούτως ώστε να γίνουν cis (βλ. https://el.wikipedia.org/wiki/Cisgender)iv. «Τους ανεχόμεθα, με τα δικαιώματα τους»...Ποια δικαιώματα είναι αυτά, αλήθεια; Να ζουν στο περιθώριο της κοινωνίας, ως πολίτες γ’ κατηγορίας; v. «αλλά όχι να γίνουν και κυρίαρχοι σε μια κοινωνία (…) όχι να γίνουν καθοδηγητές για τα υπόλοιπα παιδιά να ακολουθήσουν το δρόμο τους».Ιδού ένα εξαιρετικό παράδειγμα λογικού σφάλματος «επιχειρήματος ολισθηρής πλαγιάς»: Και καλά η νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με το να καταστήσει μία διαχρονικά ιδιαιτέρως καταπιεσμένη μειονότητα ΚΥΡΙΑΡΧΗ στην ελληνική κοινωνία, η οποία μειονότητα θα γίνει ΙΝΔΑΛΜΑ …με τέτοια «τομή», «διάχυση» και επιρροή, στο κράτος μας, ούτως ώστε να ωθήσει τα νέα παιδιά να γίνουν κι αυτά τρανς!...Φαίνεται πως εκτός απ’ την επιδημική έξαρση της ιλαράς, θα πρέπει να προσέχουμε και επιδημική έξαρση τρανσίτηδας, διότι χειμώνας έρχεται.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon