Νομίζω ότι και οι "αντιδραστικοί" κατά της συγκεκριμένης διαφήμισης και οι υπέρμαχοί της χάνουν το δάσος και κάνουν φόκους σε διαφορετικά δέντρα.Το πόιντ για μένα δεν είναι το μπλε υγρό ή το κόκκινο αίμα στην κυριολεξία τους. Και φυσικά και δε θέλω να δω ρεαλιστικές πάνες - μωρουδιακές ή ακράτειας - χωρίς να σημαίνει ότι έχω ταμπού ή κοινωνικές ρατσιστικές τάσεις απέναντι σε μωρά και ηλικιωμένους (το παρελθόν κ το μέλλον μας, ναι;)Δεν υπάρχει λόγος να προσδίδουμε larger than life ιδιότητες και νοήματα σε πράγματα που θα πρέπει να παραμένουν στο πρίσμα του πρακτικού: η διαφήμιση είναι διαφήμιση, ανέκαθεν ήταν και στόχος της είναι να πουλήσει. Εγώ ως τέτοια την αντιμετωπίζω και δε με νοιάζουν οι ευφημισμοί μπλέ υγρό και "δύσκολες μέρες", αλλά με νοιάζει να μη με σέβονται ούτε ως target group και να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου δείχνοντάς μου μονίμως υπερχαρούμενες τύπισσες με φουλ ενεργητικότητα, κοιλιά φλαταδούρα και πάλλευκα κολλητά παντελόνια μες την περίοδο. Εκεί, εμένα ως καταναλώτρια πρώτα κι ως γυναίκα έπειτα με βγάζουν τρελή, άκυρη, και βιολογική μειοψηφία.Με νοιάζει επίσης, που την περίοδο μου - βιολογικό χαρακτηριστικό μου και ζόρι μου - το περνάνε ως πρόβλημα, που δεν πα να λυθεί όπως να'ναι, αρκεί να είναι συμφέρον οικονομικά και λογιστικά. Γι'αυτό, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και τις αναπτυσσόμενες χώρες γίνεται τρελός χαμός με την προπαγάνδα υπέρ ενός κατασκευάσματος που λέγεται "menstrual cup" και είναι ένα κύπελλο-χωνί από σιλικόνη, που σου λένε εν ολίγοις "σκάσε και χωσ'το γιατί κρατάει ποσότητα, είναι οικονομικό και οικολογικό και θα βγάλουμε φράγκα από αυτό". Το πιο έξαλλο δε, είναι που βλέπεις άπειρες ενθουσιώδεις κριτικές (κατ'εμέ fake - δε μπορεί ένα κάρο γυναίκες να έχουν θέμα με τα ταμπόν, άλλες ακόμα και με το σεξ, αλλά οι δικές σου μια χαρά "κυπελλιάζονται" 24/7 τις "δύσκολες μέρες")!Εν ολίγοις, δε με πειράζει αν μια διαφήμιση σερβιέτας δε δείχνει το real και βαρβάτο κόκκινο αίμα, ούτε αν δεν απευθύνεται σε άνδρες - εξάλλου δεν είναι αυτοί το κοινό στο οποίο στοχεύουν και θα ήταν άδικο να κατηγορήσουμε τις εταιρείες σερβιετών και τις διαφημιστικές τους για την όποια καφρίλα, αδιαφορία ή/και έλλειψη παιδείας μαστίζει μια μερίδα ανδρών. Έχετε απόλυτο δίκιο σε ό,τι αφορά το παράλογο, την υποκρισία και την υποτίμηση της γυναίκας με το κονσεπτ των τιμών και της φορολόγησης. Στη Μεγάλη Βρετανία φορολογούνται επίσης έτσι κι έχουν εκφραστεί κι εκεί έντονες αντιδράσεις, χωρίς αποτέλεσμα.. (παρεπιμπτόντως, είμαι περίεργη να μάθω πού βρήκατε τέτοιο giga-pack με 38 σερβιέτες στα 4,68 τη στιγμή που η μεγαλύτερη εταιρεία έχει μειώσει το πακετάκι στις 8 σερβιέτες κι έχει κοντά 3 ευρώ! Τα διπλά πακέτα της επόμενης εταιρείας με 16 τεμάχια, στην έκπτωση τα βρίσκεις 2,25).
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon