Ποκοπίκο, αυτά ακριβώς τα επιχειρήματα θα λέει και η κοπέλα. Ότι λες είναι απολύτως λογικό. Ή μάλλον θα ήταν απολύτως λογικό αν είχαμε να κάνουμε με ρομποτάκια. Επειδή όμως είματσε άνθρωποι κι έχουμε συναισθήματα η κατάσταση αλλάζει. Ένας τέτοιος υπάλληλος δεν είναι ευχάριστος στους συναδέλφους. Γίνονται συνέχεια μελέτες για το τι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των υπαλλήλων. Το ευχάριστο κλίμα, η μουσική στο χώρο εργασίας, τα ανταποδοτικά κίνητρα. Όταν υπάρχει ωραίο ομαδικό κλίμα ανάμεσα στους συναδέλφους φαίνεται και στους πελάτες το νιώθουν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και είναι σπουδαίο πράγμα. Και το ωραίο κλίμα το δημιουργούν άνθρωποι που διακατέχονται από αυτή τη διάθεση ομαδικότητας. Είναι κοινωνικοί, χαμογελαστοί, δείχνουν διάθεση να βοηθήσουν και δεν έχουν λυμένο το ζωνάρι για καυγά ούτε μετράνε τα πάντα με χάρακα και λένε τόσο μου έδωσες τόσο θα σου δώσω. Οι εργασιακοί χώροι είναι μικροκοινωνίες που δε διαφέρουν από τις υπόλοιπες. Το κύριο συστατικό τους είναι οι άνθρωποι. Έχω δει άτομο να πηγαίνει και να τσιτώνει τόσο πολύ τον κόσμο δίπλα του που μάλωναν όλοι με όλους. Το μότο του ήταν εγώ θα κάνω τη δουλειά μου δε θα ενοχλώ και ούτε να διανοηθούν να μ'ενοχλήσουν. Έκανε τη δουλειά του αλλά το γραφείο ανάσαινε όταν έφευγε.