#7Διαφωνώ με το ότι δεν υπήρχε τίποτα να σχολιαστεί στην απάντηση του "κριτή". Δεν γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο έγινε η ερώτηση "γιατί αυτή κι όχι εμένα;" κι αν τελικά έγινε στο ίδιο το μήλον της έριδος, αλλά μικρή σημασία έχει. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη. Η άλλη ήξερε να φλερτάρει καλύτερα (ή τουλάχιστον πιο ταιριαστά στο δέκτη του φλερταρίσματος). Αυτά τα πράγματα βέβαια είναι τελείως υποκειμενικά. Κάποιος μπορεί να τρόμαζε και να μπλόκαρε με την διαχυτική συμπεριφορά. Αλλά αυτό που είπε ο "κριτής" είχε υπόσταση. Παραθέτω (και ας με συγχωρέσει το μακαρονοτέρας):http://www.pillowfights.gr/ksaploste-ston-kanape-moy/thelei-kai-ligi-poytania/https://www.slang.gr/lemma/7149-poutaniaΌπου και αναφέρεται το "εγκεφαλικό κόλλημα" κλπ κλπ. Τι εννοούμε με αυτό; Ότι, μπορεί κάποια να είναι αντικειμενικά πολύ όμορφη αλλά να είναι ξενέρωτη, κρύα, νερόβραστη (σαν τη Δούκισσα Νομικού π.χ., για να επανέλθω σε προηγούμενο ποστ ;)) και άλλα τέτοια λαϊκά. Μία άλλη, λιγότερο, αντικειμενικά, ωραία, αλλά πιο τσαχπίνα, πιο παιχνιδιάρα, πιο διαχυτική μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη επιθυμία στον δέκτη. Δεν έχει αρνητική χροία αυτή καθαυτή η έκφραση. Σεξισμός υπάρχει, διότι το επάγγελμα της ιερόδουλης ταυτίζεται με τη γυναίκα. Στερεότυπα για το πως συμπεριφέρεται μία γυναίκα υπάρχουν. Αλλά η πουτανιά εν προκειμένω είναι κάτι θετικό. Φυσικά στα μέτρα που το κόβει ο κάθε αρσενικός προκρούστης.Όμως το ίδιο συμβαίνει και με τις γυναίκες και σε όλες τις κοινωνικές επαφές. Και οι γυναίκες μπορεί να τον θέλουν "μάτσο", εκλεπτυσμένο, έξυπνο (Αχ αυτός μπορεί να μην είναι ωραίος αλλά μου κάνει έρωτα στο μυαλό κλπ).https://www.klik.gr/gr/el/body-and-soul/kane-erota-sto-mualo-mou/Καταλάβατε τέλος πάντων. De gustibus et de coloribus non disputandum est.