#6# Πριν τρία χρόνια, επισκέφθηκα γνωστό πολυκατάστημα για να αγοράσω κρέμες προσώπου και ματιών. Πήγα στο σταντ μιας εταιρίας που μου είχαν συστήσει και ζαχάρωνα μια καινούργια σειρά καλλυντικών, η οποία ήταν και ιδιαιτέρως ακριβή! Η πωλήτρια με κοίταξε, με είδε καλά καλά και μου είπε "αχ όχι, κρίμα να δώσετε τόσα πολλά για κάτι που δεν το χρειάζεστε ακόμα, μια χαρά είναι το πρόσωπό σας" και μου έδειξε μια σειρά πιο οικονομική και πιο ταιριαστή με την περίπτωσή μου, την οποία χρησιμοποιώ ακόμα! Από τότε έγινα η πιο πιστή της πελάτισσα, τη λατρεύω και με λατρεύει, πηγαίνω μόνο σε αυτήν, ρωτάω από πριν πότε θα είναι αυτή εκεί για να πάω, έχω γίνει οπαδός της! Κάποια στιγμή μου εκμυστηρεύτηκε ότι, πριν πάει στην συγκεκριμένη εταιρία, δούλευε σε άλλη εταιρία καλλυντικών, από την οποία έφυγε όταν άρχισαν να ακολουθούν μια "επιθετική" πολιτική marketing και στα σεμινάρια που έκαναν συχνά πυκνά, τις δασκάλευαν πώς να προωθούν ακριβά προϊόντα ερεθίζοντας, με τρόπο πάντα, τις ανασφάλειες των πελατών! Εκεί κατάλαβα ότι όλη αυτή η τακτική είναι εντελώς στημένη, μελετημένη και επεξεργασμένη με αποκλειστικό σκοπό να πουλήσει, ότι εκείνη τη στιγμή δεν είσαι πρόσωπο με ή χωρίς ατέλειες ή πραγματικές ανάγκες, αλλά σκέτος πελάτης, αγοραστής, πορτοφόλι, στατιστική, ένα νούμερο στον δείκτη! Μην επιβραβεύεις με την συμμετοχή σου τέτοιες πρακτικές, να φύγεις από εκεί και να μάθουν για ποιον λόγο έφυγες!
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon