Tα μικρά κορίτσια δεν θέλουν απαραιτήτως ακριβά καλλυντικά επειδή είναι ακριβά (ας πούμε δεν νομίζω ότι τρελλαίνονται για Dior αλλά αντίθετα για MAC ή MUFE) ή γιατί πιστεύουν ότι είναι καλύτερα ποιοτικώς. Θέλουν τα καλλυντικά που βλέπουν τις vloggers του Youtube και τις influencers του Instagram να παρουσιάζουν, επειδή είναι τα "it" items (βασικά τα social τα κάνουν it items κι οι εταιρείες το χρηματοδοτούν όλο αυτό το πανηγύρι). Οι κοπελίτσες θέλουν να είναι "in with the in crowd". In the know. Να μπορούν κι αυτές να φωτογραφίσουν τα "περιζήτητα" καλλυντικά τους στα σόσιαλ. Θέλουν να ανήκουν! Πώς το λένε. (Πανανθρώπινη ανάγκη από αρχαιοτάτων. Το ένστικτο της αγέλης.)Επομένως για να μπορέσει να μπει ρέγουλα στην νεανική κατανάλωση κι απαίτηση δεν είναι επιχείρημα πειστικό το "και το φθηνό είναι εξίσου καλό" (μιας και σ'αυτές τις ηλικίες η αναγνωρισιμότητα της μάρκας είναι το παν). Η μόνη λύση είναι να αποδομηθεί ακριβώς με το άνωθεν σκεπτικό. Να τους υποδείξουμε με τεκμήρια ότι αυτό που πλασάρεται ως "it" κάποιος το έχει μεθοδεύσει πολύ, πολύ στρατηγικά και πονηρά για να πλασαριστεί ως "it" κι ότι επικροτώντας το με το πορτοφόλι μας γινόμαστε κι εμείς πρόβατα. Νομίζω την διαφορά μεταξύ "ανήκειν" και προβάτων την κατανοούν και οι έφηβες. Από τα καλλυντικά θα ξεκινήσουμε και τον εγκέφαλο θα τους ανοίξουμε για χιλιάδες άλλα πράγματα....πολλαπλό το κέρδος λοιπόν! :)Δείτε το αξίζει:https://www.youtube.com/watch?v=GDvX-BG5j7Q