#1 Δυστυχώς είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταλάβουμε ότι όταν επιλέγουμε τέτοιους ανθρώπους για να μας κάνουν τις δουλειές μας κερδίζουμε προσωρινά και κλέβουμε την τσέπη μας μακροπρόθεσμα.Τώρα με την κρίση ειδικά, που όλες οι εισφορές και οι φόροι φαίνεται να πέφτουν σε μαύρες τρύπες είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξεχωρίσουμε τι είναι το σωστό και τι είναι το λάθος.Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρεία αυτή εκτός από το ότι είναι παράνομη απέναντι στους εργαζομένους της, κάνει και αθέμιτο ανταγωνισμό στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της. Πράγματι, όταν εξαναγκάζεις να σου επιστρέψουν το δώρο Χριστουγέννων, όταν τους έχεις το δηλωμένους με ημιαπασχόληση, (κλπ κλπ) βρίσκεσαι σε σαφώς πλεονεκτικότερη θέση από αυτόν που δεν καταφεύγει σε τέτοιες πρακτικές.Βέβαια ένα δυσαρεστημένο προσωπικό έχει αντίκτυπο και στην ποιότητα των προϊόντων και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Και επειδή πιστεύω ότι ο καταναλωτής έχει δύναμη, ειδικά στο χώρο της οικοδομής που γίνονται πια ελάχιστα πράγματα, και από τη στιγμή που το ήξερες, θα μπορούσες (ή μπορείς την επόμενη φορά) να απευθυνθείς σε εταιρείες που δεν έχουν τέτοια "πολιτική". Πόσο μεγάλη ήταν η διαφορά της επόμενης προσφοράς;Χωρίς καμιά διάθεση κριτικής και με τη βαθιά πεποίθηση ότι σε αυτό που ζούμε κάθε μέρα συμβάλλουμε και εμείς είτε θετικά είτε αρνητικά.