Από πού κι ως πού συμφωνούμε εμείς οι δυο; Εσύ δε δέχεσαι καν την υποκειμενικότητα. Εσύ δε δέχεσαι καν τις διαφορετικές σφαίρες αντίληψης (μάλιστα, υποννόησες ότι αυτοί που διακατέχονται από μεταφυσικές ανησυχίες δεν τις προσλαμβάνουν με την αντίληψή τους! Αλλά με τί τις προσλαμβάνουν; Με τον αφαλό τους;). Διαφωνούμε, βέβαια, και μάλιστα διαμετρικά. Πράγμα που σημαίνει ότι δε συνεννοούμαστε ακριβώς. Προσπαθούμε ίσως. Αλλά, όπως βλέπεις, όχι με μεγάλη επιτυχία.Ως προς αυτό στο οποίο εγώ εντοπίζω την ουσία της συζήτησης, τόσο περί υποκειμενικότητας όσο και περί μεταφυσικής, σου απάντησα εκτενώς και το θέμα θεωρώ ότι το κάλυψα (στο σχόλιό μου 16/6, 2:32) χωρίς εσύ να προσθέσεις κάποιο καινούργιο στοιχείο στη συζήτηση, περαιτέρω. Από εκεί και έπειτα, στο τελευταίο σου σχόλιο, έκανες λογικά άλματα μιλώντας για αθεΐα και κατά πόσον είναι αυτή αποδεκτή ευρύτερα. Μα η αθεΐα δεν εντάσσεται στη μεταφυσική του Θεού - αν αυτο υποννοείς - εφόσον εξ' ορισμού την αρνείται και αυτοαποκλείεται. Και, έπειτα, από πού συμπέρανες ότι δεν είναι αποδεκτή; Μόνο από κάτι μουτζαχεντίν είτε θρησκείας είτε ιδεολογίας δεν είναι αποδεκτή η αθεΐα στο δυτικό κόσμο - αυτοί εκ των πραγμάτων δεν ανήκουν στη δυτική κουλτούρα ανεξαρτήτως ιθαγένειας, τόπου γέννησης ή διαμονής. Αν είναι να μιλήσουμε για το φανατισμό, η συζήτηση παίρνει τελείως διαφορετική τροπή. Και στο τέλος βγήκες όλωσδιόλου εκτός θέματος αναφέροντας την LGBT κοινότητα. Προφανώς, εδώ μιλάς είτε για μουτζαχεντίν κάθε είδους που αρνούνται σε συνανθρώπους τους ίσα δικαιώματα είτε για την κακές και απάνθρωπες πολιτικές. Αλλά, δεν ήταν αυτό το θέμα μας.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon