Λόγω χρεώσεων των ελληνικών αεροδρομίων. Μάλιστα. Μία μισή αλήθεια είναι αυτό. Είναι πράγματι τα καθαρά ελληνικά αεροδρόμια υπαίτια? Η απάντηση είναι όχι!Το αεροδρόμιο Χανίων ανήκει στην γερμανική Fraport η οποία στα αεροδρόμια της που διαχειρίζεται πλέον στην Ελλάδα τριπλασίασε τα τέλη αεροδρομίου. Αναμενόμενο και θέμα χρόνου ήταν για εμένα όλο και κάποιες πτήσεις να κοπούν. Κάποιες εταιρίες προφανώς και δεν θα κάτσουν να παίξουν το παιχνίδι της Φραπορτ αν δεν είναι απολύτως αναγκαίο διότι αυτά είναι γερμανικά καπρίτσια....υπήρχε λόγος που κυρίως των νησιών πουλήθηκαν. Τουρισμός πολύς και επειδή μιλάμε για νησί, δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική για άλλο αεροδρόμιο να προσεγγίσει μία εταιρία ενώ στην ηπειρωτική χώρα υπάρχει.Στα κρατικά αεροδρόμια τα τέλη είναι πολύ χαμηλότερα και ίσως γιαυτό να πάρουν αξία από εδώ και πέρα. Μόνο μην τα πάρει καμιά Φραπορτ και αυτά προκειμένου να εξαλείψει τον όποιο ανταγωνισμό υπάρχει στον τομέα αυτό.... Δείτε στην Δυτική Ελλάδα για παράδειγμα. Η Fraport διαχειρίζεται τους αερολιμένες Κέρκυρας και Ακτίου (Πρέβεζα). Μέχρι στιγμής είχε ανοδική κίνηση η επιβατική κίνηση. Ωστόσο τώρα εμφανίστηκε νέος παίκτης με πολλή δυναμική μάλιστα, το κρατικό αεροδρόμιο Ιωαννίνων (διεθνές πλέον μετά τις τελευταίες εξελίξεις). Να πω εδώ καλό θα ήταν να το μετατρέπαν σε Δημοτικό ώστε να μην μπορεί η όποια Κυβέρνηση να το ξεπουλάει σε ιδιώτες ξένους κατά το δοκούν. Αν και δεν πιστεύω να υπάρξει και 2ος γύρος ξεπουλήματος περιφερειακών αεροδρομίων. Χάρη στον Δήμο, Περιφέρεια και επιχειρηματίες πλέον το μέχρι πρότινος απαξιωμένο και παλιό αεροδρόμιο μετατρέπεται σε ικανό αντίπαλο....φέτος και μετά από χρόνια επιλύονται το θέμα των καυσίμων (σαυτό συνέβαλλε παραδόξως η Κυβέρνηση όπως και σε άλλα έργα εκεί), ολοκληρώνεται το καλοκαίρι η πλήρης ανακατασκευή του αεροδρομίου, εγκαταστάθηκαν συστήματα προσγείωσης κτλπ και με τις κατάλληλες επαφές ήδη εκδηλώθηκε σχετικά μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον αν αναλογιστεί κανείς πως εως πρόσφατα ήταν στην αφάνεια. Ήδη ξεκινάνε πτήσεις και ήδη ορίστηκαν προορισμοι προς όλη την Ευρώπη (Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Πολωνία) και το Ισραήλ. Μάλιστα γενικότερος στόχος έιναι να λειτουργεί όλο το χρόνο. Βασίζονται στην γεωγραφική θέση του αερολιμένα, τους οδικούς άξονες που διασταυρώνονται πλέον εκεί καθώς και το ότι είναι πιο φθηνό απ αυτά της Φραπορτ. Νομίζετε της αρέσει αυτό? Ήδη λένε τότε με τα καύσιμα προσπάθησε αρνητικά έμμεσα μέσω αλλης εταιρίας καυσίμων να επηρεάσει τα πράγματα....
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon