Αυξήθηκαν κατακόρυφα τα έσοδα των ΜΜΜ απ' τις μπάρες. Ωραία. Αρκεί να πάνε σε σημαντικά πράγματα (όπως καινούργιοι συρμοί, πληρωμές απλήρωτων, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, και επέκταση γραμμών), και όχι σε τσέπες τσεπωμένων.Τώρα όσον αφορά την είσοδο απ' την μπροστινή πόρτα. Δηλαδή για να καταλάβω: Σε μια στάση με 30 άτομα κόσμο, θα μπαίνει ένας ένας από μπροστά. Ο οδηγός ΠΩΣ θα ξέρεις ποιος χτύπησε εισιτήριο και ποιος όχι με τέτοιο συνωστισμό; Και έστω ότι "πιάνει" έναν λαθρεπιβάτη. Φανταστείτε τι έχει να γίνει:α) θα έχει κλείσει τον δρόμο όση ώρα κάνει ντα τον λαθρεπιβάτη.β) οι προς επιβίβαση θα γκρινιάζουν γιατί ΔΕΝ μπορούν να μπούν καθώς γίνεται το ντάντεμα στην είσοδο οπότε "έφραξε".γ) όσο γίνεται όλο αυτό το σκηνικό, οι επιβάτες θα δυσανασχετούν γιατί θα θέλουν να πάνε στην δουλειά τους και επιπλέον το εισιτήριο μετράει αντίστροφα.Απορίες:α) Πως θα μπαίνει το καροτσάκι με μωρό μέσα απ' την μπροστινή πόρτα;β) Από που θα αποβιβάζονται οι επιβάτες; Από μπροστά; Και αν όχι από που χωρίς να μπουκάρουν άλλοι;γ) Εφόσον θα χτυπάμε μόνο μπροστά εισιτήριο, για ποιο λόγο βάλανε και στις πίσω πόρτες ακυρωτικά μηχανήματα;Νομίζω ότι όσοι αποφασίζουν τέτοια πράγματα δεν έχουν ιδέα τι πάει να πει λεωφορείο και μετρό.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon