Τρίτη μέρα εφαρμογής αυτού του... ''πανέξυπνου'' μέτρου.Πρώτον, το ίδιο μέτρο είχαν επιχειρήσει να το κάνουν και παλιότερα μέχρι που είδαν πόσο ανεκδιήγητο και πρακτικά ανεφάρμοστο είναι και το σταμάτησαν.Δεύτερον, επειδή είναι γνωστό ότι ζούμε σε μια κοινωνία που η επιφανειακότητα σε όλα είναι το ''δυνατό'' της στοιχείο θέλω να αναφέρω το εξής: Υποτίθεται ότι αυτό το μέτρο θεσπίστηκε για να γίνεται η ακύρωση του εισιτηρίου μπροστά στον οδηγό κι ότι γι' αυτό πρέπει να μπαίνουμε από την μπροστινή πόρτα.Το ξαναλέω: Για να γίνεται η ακύρωση του εισιτηρίου μπροστά στον οδηγό.Στην πράξη και σύμφωνα με την εμπειρία μου στα μέσα συμβαίνει το εξής: Μπαίνουμε από μπροστά, περνάμε πλάγια από τον οδηγό, το μηχάνημα για κάρτες/εισιτήρια είναι αρκετά πίσω από τον οδηγό οπότε τι συμβαίνει; Απλά ταλαιπωρούμαστε συνωστισμένοι μπαίνοντας μόνο από τη μπροστινή πόρτα. Και οι οδηγοί απλώς μας κοιτάζουν. Κάποιοι χτυπάνε εισιτήριο, άλλοι όχι, ό,τι γινόταν και πριν δηλαδή. Απλώς μπαίνουμε από μπροστά. Οι οδηγοί δεν λένε τίποτα σε όποιον δεν χτυπάει εισιτήριο και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνουν, δεν είναι αρμόδιοι οι οδηγοί κι ούτε μπορούν να το παίξουν πορτιέρηδες σε κλαμπ και να αρχίσουν να λένε ''έι, εσύ, κατέβα, εσύ κατέβα, εσύ κατέβα, εσύ κι εσύ μείνε''. Αρμόδιοι για πρόστιμα σε όσους δεν χτυπάνε εισιτήριο είναι οι ελεγκτές, δεν είναι δουλειά των οδηγών να παριστάνουν τον μπαμπούλα.Οπότε απλώς έχουμε ένα μέτρο βαθιά ανόητο. Μπαίνουμε από μπροστά και γίνεται ό,τι γινόταν και πριν. Κάποιοι ακυρώνουν εισιτήριο κι άλλοι όχι.Χώρια το ότι δεν ανοίγουν πλέον τις πίσω πόρτες κάποιοι ακόμα κι όταν πρέπει να γίνει αποβίβαση. Οπότε οι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στη στάση τους, χάνουν τη στάση τους κι αρχίζουν να φωνάζουν(και με το δίκιο τους), γεγονός που ''εκτοξεύει'' την εφαρμογή του μέτρου σε σκετσάκι επιθεωρησιακού επιπέδου.Επίσης μιλάω ειλικρινά, υπάρχουν λεωφορεία που ανοίγουν τη μπροστινή πόρτα και ΔΕΝ έχουν νέα μηχανήματα τοποθέτησης κάρτας στη μπροστινή πόρτα κι έχει μείνει το παλιό πορτοκαλί κουτί ακύρωσης εισιτηρίων!!!!!! Και τα νέα μηχανήματα βρίσκονται από τη μεσαία πόρτα και μετά. Αλήθεια, πέτυχα δύο τέτοια λεωφορεία χτες.Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά. Είπαμε ζούμε μέσα στην επιφανειακότητα. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε για κανα-δυο χρονάκια ακόμα να συζητάμε για μπροστινές και πισινές πόρτες ξεχνώντας την ουσία της θέσπισης του μέτρου, δηλαδή την ακύρωση των εισιτηρίων για την οποία όπως προείπα γίνεται ό,τι και πριν. Κάποιοι ακυρώνουν εισιτήρια, άλλοι όχι.