Καπου ειχα διαβασει-δεν θυμαμαι που για να παραθεσω πηγες- οτι το μαρκετινγκ της apple βασιζεται στο να δημιουργησει την αισθηση του status στον καταναλωτη. Δηλαδη, κατεχω ενα προιον iSomething και ειμαι πιο special απο τους υπολοιπους...(καπως ετσι ηταν και κατι νοκια 8000 απο τιτανιο που κοστιζαν 800 ευρω πριν 10 χρονια και σημερα δεν ειναι ουτε για τα jumbo.Το θεμα ειναι πως ΔΕΝ αξιζει να δινει κανεις χρηματα για να αποκτα κατι πρωτολανσαριζομενο γιατι:Α. Ειναι overpriced 1000%Β. Εχει bugs/ παιδικες ασθενειεςΓ. Η τιμη του θα πεσει πολυ συντομαΔ. Μπορεις να καλυψεις το 99,3% του functionality με καποιο προγενεστερο προιονΕΚΤΟΣ αν καποιος εχει τα χρηματα που του περισσευουν ωστε να τα πεταξει για παρει κατι που μολις λανσαρεται. Τοτε ομως θεωρω ειναι τρομερο waste of resources τα οποια θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν για κατι πιο χρηστικο/ διαχρονικο.Στο τελος ειναι ολα θεμα καταναλωτικης συνειδησης και συμπεριφορας... Και καπως ετσι δημιουργουμε τα τεχνολογικα σκουπιδια(Sorry για τα πολλα λογια, εχω αυπνιες...)