6: Το αστείο βέβαια είναι ότι όλες αυτές οι επιταγές της μόδας, που βασανίζουν τις γυναίκες, προκύψαν και συνεχίζουν να προκύπτουν από τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα θηλυκά και όχι από τις αισθητικές προτιμήσεις των αρσενικών.Οι δεύτεροι απλά εκπαιδεύτηκαν από το περιβάλλον τους για το ποια θηλυκή αισθητική είναι αποδεκτή και ποια όχι. Μέχρι να μάθει ένα αγόρι ότι οι τρίχες στην μασχάλη στις γυναίκες είναι αντιαισθητικές, στα αληθινά δεν έχει άποψη επί του θέματος και αν ποτέ δεν του το έλεγε κανείς, θα το θεωρούσε απλά φυσιολογικό. Και φυσικά ένα σωρό επιχειρηματίες αναγνώρισαν την ευκαιρία για ζεστό χρήμα και έτσι δημιουργήθηκαν οι κολοσσοί προϊόντων περιποίησης, ινστιτούτα αδυνατίσματος και ομορφιάς και όλη η σχετική παγκόσμια βιομηχανία αξίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι άνδρες, από κοινωνική εκπαίδευση, ανταγωνίζονται παραδοσιακά σε άλλα πεδία. Η ομορφιά και η αισθητική δεν ήταν ποτέ το φόρτε τους, αν και το μάρκετινγκ προσπαθεί να το αλλάξει αυτό δημιουργώντας το νέο μετροσέξουαλ μοντέλο αρσενικού, που θα καταναλώνει ισότιμα τόνους αποτριχωτικά και βαρέλια από κρέμες προσώπου κ.α. Δεν μπορεί 50% του ανθρώπινου πληθυσμού να μην ψωνίζει τα προϊόντα των καταστημάτων καλλυντικών και των κέντρων ομορφιάς, τι θα γίνουν οι επιχειρηματίες, Κλέφτες; Εξ ου και η επένδυση σε μια παγκόσμια πολυετή καμπάνια ανδρικής περιποίησης. Πελατάκια μου……