Σκάω στα γέλια με όσους βρίζουν τους αρχαιοφύλακες δημ. υπάλληλους. Γιατί βρίζοντας έναν εύκολο στόχο νομίζουν ότι εξυψώνονται οι ίδιοι. Δείτε καλέ πόσο ηθικά ακέραιος, έξυπνος και καταπληκτικός είμαι εγώ, σε αντίθεση με τους τεμπέληδες βυσματίες που δεν έκαναν την δουλειά τους.Μέσα στην αυταρέσκεια και εγωπάθεια τους, παραβλέπουν ότι έχουν πέσει χαζά θύματα της κυβερνητικής προπαγάνδας. Μιας προπαγάνδας που _θέλει_ την κοινή γνώμη να κουβεντιάζει για τους "τεμπέληδες" δημόσιους υπάλληλους, αφήνοντας το πραγματικό πρόβλημα ανέγγιχτο.Πόσο άρωστο, παρανοϊκό και παράλογο είναι να έχει γίνει ένα έγκλημα, και όλα τα σχόλια να περιστρέφονται γύρω από εκείνους που δεν το απέτρεψαν, αγνοώντας επιδεικτικά τους εγκληματίες; Δηλαδή αυτός που κάνει μια αξιόποινη πράξη περνάει στο ντούκου και αυτός που δεν απέτρεψε την αξιόποινη πράξη μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Και μετά θέλουμε να λεγόμαστε και έξυπνοι.Για το θέμα του Β. Μουσείου έχουν γραφτεί 50+ σχόλια και ΟΛΑ (εκτός των δικών μου) κατακεραυνώνουν τους τεμπέληδες που δεν απέτρεψαν τις ζημιές.Ωραία, να τους απολύσουμε, να τους τιμωρήσουμε παραδειγματικά τους τεμπέληδες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα.Με αυτούς που ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ τις καταστροφές, θα ασχοληθούμε ποτέ; Η μήπως θα φάμε το σανό που μας ταϊζει απλόχερα η κυβερνητική επικοινωνιακή πολιτική; Που ξαφνικά μέσα στον Αύγουστο θυμήθηκε να ξαναζητήσει τα μάρμαρα του Παρθενώνα; (δλδ ένα θέμα που φορτίζει συναισθηματικά, όλοι θα ασχοληθούν με αυτό και είναι εντελώς ανώδυνο, αφού όλοι ξέρουν ότι δεν θα γίνει τίποτα).Πόσο τυφλός μπορεί να είναι κάποιος για να μην θέλει να διακρίνει ότι οι βανδαλισμοί ΔΕΝ ήταν τυχαίο έργο τυχαίων τρελών; Αν ένας τυχαίος τρελός θέλει να καταστρέψει ένα μουσειακό έκθεμα, παίρνει ένα σφυρί και το σπάει. Η το περιχύνει με χλωρίνη. Δεν απλώνει λάδι σε 200 επιλεγμένα σημεία.Αυτοί που άπλωσαν τα λάδια έδρασαν οργανωμένα. Με σχέδιο, με οργάνωση και βασισμένοι σε κάποια ιδεολογία. Όταν χορτάσουμε το σανό της κονιόρδου, όταν τιμωρήσουμε παραδειγματικά τους αρχαιοφύλακες, όταν αυτοβραβευτούμε μπροστά στον καθρέφτη για την ηθική μας ανωτερότητα, μπορούμε ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ να ασχοληθούμε με αυτούς που κατέστρεψαν τα έργα;Τι τύποι ήταν αυτοί; Σε ποιά οργάνωση ανήκουν; Ποιά είναι τα ιδεολογικά τους κίνητρα να καταστρέψουν συγκεκριμένα έργα; Τι σημαίνει το άπλωμα λαδιού πάνω σε μνημεία; (το τελευταίο το απαντάει η βικιπέδια).Τι σημαίνει να έχουμε τέτοιες οργανώσεις μέσα στην κοινωνία μας; Και γιατί τις καλύπτει η κυβερνητική επικοινωνιακή προπαγάνδα, στρέφοντας μανιωδώς και αποκλειστικά την κουβέντα γύρω από τους αρχαιοφύλακες;