@ λukum (το)Η σύγκριση διαφορετικών πραγμάτων είναι δική σου συνήθεια. Εσύ διαστρεβλώνεις συζητήσεις και έννοιες. Το κάνεις κατά κόρον, και σου το έχουν πει και άλλοι. Αρκετοί άλλοι. Όχι μόνο εγώ. Επιεικώς γελοίο, για να μην πω τίποτε χειρότερο, είναι να πετάγεσαι σχεδόν σε κάθε (άσχετο) θέμα και να μας λες για τους μετανάστες, θέλοντας ντε και καλά να στρέψεις την κουβέντα εκεί που εσύ γουστάρεις. Να μιλάμε για τα γαϊδουράκια στην Σαντορίνη και να μας λες για τους μετανάστες. Να μιλάμε για την καταστροφή στο Μάτι και να μας λες για τους μετανάστες. Να μιλάμε για τον καιρό (που λέει ο λόγος) και να μας λες για τους μετανάστες. Επιεικώς γελοίο είναι το συνεχές τσουβάλιασμα που κάνεις. Κοίτα τον καθρέφτη σου.@ σκύλοςΌχι, δεν μου λέει τίποτα. Αν εσύ νομίζεις ότι πολέμησαν για την γιαγιά την δική μου ή όποιου άλλου, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Η εκστρατεία τους κατέστρεψε. Τα χάσανε όλα για μια Μεγάλη Ιδέα που αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων καταστροφική και εθνοκτόνα. Διάβασε λίγο ιστορία. Όχι αυτήν που μας μάθανε στο σχολείο.@ ثانوس Μα ακριβώς αυτό λέω: ότι τους χριστιανούς Έλληνες της Ανατολής τους αντιμετώπιζαν οι τότε γηγενείς Έλληνες όπως οι σημερινοί Έλληνες αντιμετωπίζουν τώρα τους πρόσφυγες και τους οικονομικούς μετανάστες. Και την κάνω αυτήν την σύγκριση θέλοντας να καταδείξω την εμμονή και το τσουβάλιασμα που κάνει συνεχώς ο συγκεκριμένος σχολιαστής όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, όπως έκαναν και τότε. Αναζητήστε αν θέλετε μαρτυρίες της εποχής.