Οι νέοι έχουν το μεγάλο ατού να είναι εξαιρετικά χρήσιμοι... μη έχοντας πείρα και με την άγνοια του να νομίζουν πως τα ξέρουν όλα είναι η δημογραφική ομάδα που καθοδηγείται ευκολότερα από όλες. Οι εταιρείες γνωρίζοντας το αυτό καλά έστρεψαν όλο το ενδιαφέρον σε αυτούς. Οι ηλικιακές ομάδες 17-25 είναι ικανές να καταναλώσουν οτιδήποτε καινούργιο τους σερβιριστεί από μουσική και νέα τεχνολογικά προϊόντα μέχρι ρούχα, ιδεολογίες,έντυπα και μεταπτυχιακά. Καθόλου τυχαίο που το ηλικιακό όριο άσκησης εκλογικών δικαιωμάτων φθίνει διαρκώς.