Κράζω το ότι ο θεσμός παρουσιάζεται σα κάτι καινοτόμο χωρίς αναφορά στην ξενική του προέλευση. Είναι γνωστό άλλωστε ότι η Ελλάδα όσο τουλάχιστον ξέρω, μόνο εισάγει παιδαγωγική, δεν συμβάλει στο τίποτα στη διεθνή παιδαγωγική πρακτική. Η παιδαγωγική δε που εισάγει, προέρχεται κυρίως από τα Αγγλοσαξωνικά κράτη και έχει διαφορά φάσης 5, 10 ή παραπάνω χρόνια. Η κριτική που ασκώ έχει σκοπό να προβληματιστούμε λίγο, σε καμία περίπτωση δεν κράζω το θεσμό που μπορεί να αποδειχθεί σωτήριος.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon