μα η μεταμοντερνα θέση η οποιια αναφερεται στο κειμενο ειναι η λογικη που ο καθεστωτικος λογος της ιδρυματικης ιντελιγκεντσιας του ελλαδικου κρατους, μετα την εποχη του "εκσυγχρονισμου". αλλωστε τα ιδια ακριβως λεει και ο υπουργος παιδειας.το οτι ο ιδιος ο Ρηγας δεν ερμηνευεται 100% απο τα λεγομενα αυτα, ή οτι η ιδια η πραγματικοτητα δεν εχει την ερμηνεια που τις δινει ο συγγραφεας και ο Μπαλτας, (η επανασταση που ονειρευτηκε ο Ρηγας εγινε, αλλα οπως λεει ο Μπαλτας δεν ειχε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα ανεξιθρησκειας και κοσμοπολιτισμου που της προσάπτει, αν η πραγματικοτητα δεν συμφωνει με την ιοδεολογια μας τοσο χειροτερα για την πραγματικοτητα) δεν εχει σημασια.(η επανασταση του 1770 σε Κρητη και σε Πελοπονησο αραγε πως ερμηνευεται ΜΟΝΟ με τον διαφωτισμο; Το οτι επαναστατησαν αστοι προυχοντες και λαος πως αντιστοιχα ερμηνευεται με τα παραπανω;;; Οι ελληνες ειμαστε τραγικα ανιστοιρητοι, δεν μπορουν να καταλαβουν οτι η μεγαλη Γαλλικη επανασταση του 1792 εναντια στο βασιλια και την καθολικη εκκλησια, εχει ομοιοτητες ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορες με την μεγαλη ελληνικη επανασταση εναντια στο Σουλτανο με σύμμαχο τον μικρο και μεσαιο κληρο - μην μου πειτε για Γρηγοριο - αυτος ηταν ο ρολος του επικεφαλης του Ρουμ μιλιετ τοτε)