katerina maria
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει. Θεωρούν φυσιολογικό να σε προσβάλλουν ακόμα κ μπροστά σε πελάτες θεωρώντας ότι έχουν δίκιο κ ότι οι πελάτες θα τους θαυμάσουν κ θα πουν μπράβο, ασχέτως αν καταντούν γελοίοι, υπερβολικοί, αχάριστοι, αρτηριοσκληρωτικοί κ κατ'επέκταση μαλάκες μέχρι αηδίας. Θεωρούν ότι με το που να βρίζουν, να πιέζουν κ να φορτώνουν τους υπαλλήλους με χίλιες δυο υποχρεώσεις, πολλές φορές κ εκτός ειδικότητας, ότι θα έχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση κ παραγωγικότητα. 7 χρόνια άκουγα μπινελίκια, δούλευα 10-12 ώρες την ημέρα (σε δουλειά που η σύμβαση ήταν εξάωρη) κ ήμουν υπεύθυνη για το επιστημονικό κομμάτι, το λογιστικό, την εξυπηρέτηση πελατών κ εννοείται ότι έκανα κ την καθαρίστρια. Δεν θέλω να υποβαθμίσω το τελευταίο επάγγελμα αλλά καλώς ή κακώς δεν γίνονται όλα μαζί.Ένα βράδυ του πέταξα τα κλειδιά κ το χαρτί της παραίτησης στα μούτρα. Ο τύπος κρέμασε το σαγόνι από την έκπληξη. Λογικό ήταν. Τόσα χρόνια τον ανεχόμουν γιατί άραγε παρεξηγήθηκα εκείνο το βράδυ? Υπ'όψιν ότι ήμουν η δεύτερη μακροβιότερη υπάλληλος. Εγώ βρήκα το δρόμο μου κ θα τον έβρισκα ακόμα νωρίτερα αν είχα παραιτηθεί από την πρώτη στιγμή. Ν θυμάσαι ότι ο καλός δεν χάνεται. Αυτοί, όμως, θα είναι πάντοτε χαμένα κορμιά κ χαμένοι μέσα στα λεφτά τους κ την κακία τους. Θα είναι μια ζωή ανθρωπάκια κ όχι άνθρωποι.