Είμαι μαθηματικός με μεταπτυχιακό στις ΔΕ και είμαι στον χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία περίπου 7 χρόνια.Όχι,δεν ήταν βατά!Όσοι το είπαν ήταν ή φροντιστήρια και καθηγητές που ήθελαν να κάνουν επίδειξη ή άσχετοι με το αντικείμενο εξετάσεις.1.Οι ασκήσεις με "κόλπα",όπως η ολοκληρωτική εξίσωση του 4 θέματος έχουν θέση σε μαθηματικές ολυμπιάδες,όχι σε πανελλήνιες.Οι πανελλήνιες πρέπει να είναι εξετάσεις γνώσεων,όχι εξετάσεις για το πόσο ι=θα σου έρθει η έμπνευση της στιγμής να κάνεις "μαθηματικές τσαχπινιές".2.Ακόμα και να σου φαίνονταν εύκολα τα θέματα,είχαν τόση δουλειά στις πράξεις που ζήτημα αν θα σου έφτανε ο χρόνος.3.Τόσο τα περσινά όσο και τα φετινά ήταν αχρείαστα δύκολα.Για κάποιον που θα περάσει μαθηματικό,φυσικό η ΕΜΠ,αυτά τα θέματα θα είχαν νόημα σαν εισαγωγικές εξετάσεις στις παραπάνω σχολές.Αλλά ο φοιτητής της ΑΣΟΕ η του ΠΑΠΕΙ και ο οποιοσδήποτε άλλος (το ξέρω γιατί έχω κάνει πανεπιστημιακά ιδιαίτερα και γνωρίζω πάνω κάτω την ύλη) δεν θα έχει ποτέ να αντιμετωπίσει μαθηματικά αυτής της φιλοσοφίας και ούτε θα του χρειστούν κάπου.Όσο για εσένα,απλά άστο πίσω σου και κάνε σαν να μην έγραψες ποτέ.Από ότι ακούω από συναδέλφους που δουλεύουν σε φροντιστήρια,σχολεία κλπ,έχει πατώσει το σύμπαν,οπότε οι βάσεις θα πέσουν.Να έγραφες άσχημα σε μια χρονιά που είχαν γράψει όλοι καλά ή μέτρια θα ήταν πρόβλημα,τώρα είσαι ο μέσος όρος οπότε keep going,το παιχνίδι παίζεται ακόμα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon