
Ποσο συμφωνη με βρίσκεις. Ειμαι αντιθετη στη μείωση ωρων στα αρχαία. Αν ηθελαν να αλλαξουν κατι θα έπρεπε να ηταν ο τροπος που διδασκονται τα αρχαία και γενικα τα μαθήματα. Δεν φταιει το μαθημα ,φταίει ο τρόπος που τοσα χρονια διδάσκονται για αυτο καταντησαν τους μισους να τα απεχθανονται και τους αλλους μισους να τα μαθαινουν παπαγαλιστικα. Ας εκαναν το μαθημα πιο διαδραστικο . Απο προσωπικη μου πείρα ο τροπος που διδασκονται τα μαθηματα ειναι αυτος που θα σε κανει να τα λατρεψεις (λάτρευα τα αρχαία, απεχθ;νομουν τα μαθηματικά γιατι οταν ηρθα σε επαφη με τα μαθηματικά του γυμνασιου ο καθηγητής φροντισε να τα βλεπω και να αλλαζω δρόμο. Ποτε δεν απαντουσε με απλα λογια σε ερωτηση μου , παντα εξηγουσε με ακαταλαβιστικες για μενα τοτε λέξεις και παντα φωνες αν καναμε λαθος απλα ήμασταν χαζα κτλ. Εψαχναν να δουν τι φταιει με την παιδεία κια καταληξαν στα αρχαία!! ... πρέπει να αλλξουν πραγματα ριζικά οχι να αφαιρεθουν μαθήματα. Γιατι πχ δεν σκεφτηκαν να ενσωματωσουν ως μαθημα μια επισκεψη το μηνα σε πλανητάρια, μουσεία, εκπαιδευτηκες ωρες μαθηματων με τη βοηθει; της τεχνολογιας κατι τελος παντων για να κανουν τα παιδιά να αγαπησουν τα αρχαία