Ζούμε σε μια περίοδο όπου -για αρκετούς, ίσως πολλούς- προέχει η ενασχόληση με την εξωτερική εικόνα και, συνεπακόλουθα, η παραμέληση της καλλιέργειας της προσωπικότητας. Εξού και ο τύπος του "cool miserable": cool online (social media), miserable in life. Αυτό συμβάλλει στην επιδημία ρηχών σχέσεων. Εγώ κατανοώ το βάρος που δίνεται στην ατομική υγιεινή κ' τη φωνή. Πέραν της εξωτερικής εικόνας και του χαρακτήρα, οι "μυωπικές αισθήσεις" είναι καθοριστικές. Η φωνή, η μυρωδιά και η γεύση του δέρματος του άλλου μπορούν να είναι deal breakers στην επιλογή συντρόφου.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon