...Αχ, για όνομα της Σαπφούς της Ερεσίας, άιντε πάλι με τον γάμο. Είπαμε πως η καθαυτή τελετή δεν έχει νο-μι-κή υπόσταση, αλλά συμ-βο-λι-κή. Όμως, άνθρωποι κάθε σεξουαλικότητας αναφέρονται σε τέτοιες συμβολικές τελετές ως τον γάμο τους κι όχι ως πάρτυ και η άποψή σου επ' αυτού καμία σημασία δεν έχει.Στην προκειμένη περίπτωση, θα το ξαναπώ, εφόσον τα άτομα το επιθυμούν κι εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα στην χώρα τους (που υπάρχει), τα γραφειοκρατικά για την επίσημη αναγνώρηση του γάμου τους μπορούν να γίνουν σε κατοπινό χρόνο εκεί, αν δεν έχουν λάβει χώρα, ήδη, πριν από την τελετή στην Κρήτη. End of story.Τώρα σχετικά με τους ...ελ και τους σαυροειδείς:Ένα άτομο που ισχυρίζεται πως είναι υπέρ, δήθεν τάχα, μου της νομικής αναγνώρισης των ομόφυλων ζευγαριών και, μάλιστα, δια μέσου του γάμου, ενώ -ταυτόχρονα- δηλώνει πως όσοι εν Ελλάδι έχουν κάνει ή θα κάνουν χρήση του συμφώνου συμβίωσης για ομόφυλους, θα έπρεπε να ...αισθάνονται τύψεις και ...χρωστούν χάρη σ' όλο τον ελληνικό λαό, είναι -απλά- ένα άτομο σε σύγχυση ή απλά συνεχής προβοκάτωρ που -όπως και να είχε αυτή η είδηση- (αν ήταν δλδ γραμμένη πιο αναλυτικά κι όχι ψιλοπρόχειρα ή αν αφορούσε άτομα που θα παντρεύονταν έχοντας και την νομική υπόσταση μαζί, εφόσον κάτι τέτοιο επιτρεπόταν) γκαραντί, πάλι κάποιο πρόβλημα θα έβρισκε: το νέφος, τις μέδουσες στον Κορινθιακό, τις πηδηχτές σαρδέλες του κόλπου της Καλλονής, την νέα τάξη πραγμάτων, την παλιά τάξη θαυμάτων, τον μαρξισμό-λενινισμό κ.λπ.. Πώς λέμε το ένα μου ξυνίζει το άλλο μου βρωμάει; Κάπως έτσι.Over and out.