Η Πνύκα δεν ήταν τόπος συγκέντρωσης και κοζερί.Ήταν τόπος πολιτικής συζήτησης και αποφάσεων. (α) Για να το κάνεις αυτό πρέπει να ορίσεις ποιο είναι το εκλογικό σώμα, ήτοι μεταξύ ποίων λαμβάνει χώρα η πολιτική συζήτηση (οι Κορίνθιοι είναι οι "μετανάστες", οι ξένοι στους οποίοι δεν επιτρεπόταν να ψηφίζουν για τα κοινά της πόλης). Στην Πνύκα μαζεύονταν λοιπόν οι Αθηναίοι πολίτες. Δεν έπαιζαν ρόλο τα επί μέρους χαρακτηριστικά παρά μόνο αυτά που σου απονείμαν ή όχι την ιδιότητα του πολίτη.(β) Να μπορείς να μιλήσεις ελευθέρως χωρίς να υπάρχει το "μου πλήγωσες τα αισθήματα". Σε μια πολιτική συζήτηση που διακυβεύονται συμφέροντα είναι προφανές ότι κάποιος θα ενοχληθεί από αυτήν. Αν απαγορεύσουμε την ενόχληση ως "hate speech" μόλις καταργήσαμε την ελευθερία του λόγου και διά μέσου αυτής τη δημοκρατία.Δεν γίνεται πολιτική συζήτηση μεταξύ συμφωνούντων ανθρώπων.Είναι σαν τις εκλογές στο Ιράν που τα ποσοστά είναι 98%...(γ) Ένας πολιτικός είναι δημόσιο πρόσωπο και ως τέτοιο υπόκειται σε αυξημένο έλεγχο και κριτική.Είναι καλύτερα για έναν πολιτικό να λοιδορηθεί αδίκως παρά να εκφύγει κριτικής. Αυτό δεν ισχύει πχ για εσένα διότι δεν διεκδικείς την ψήφο οιουδήποτε.Αλλά οι πολιτικοί καλύτερα να δέχονται κριτική, ακόμη και κακόπιστη, παρά να ταμπουρώνονται πίσω από ομάδες ομοϊδεατών.(Σ.σ. άλλο κριτική, ακόμα και κακόπιστη, άλλο παρενόχληση, απειλές ή βρίσιμο).