Πολύ σωστά. Δημιουργούν μια υπηρεσία/προϊόν προς ευκολία των πελατών, η οποία από την αρχή της διαθέτονταν χωρίς χρέωση (όπως λογικά είναι η χρήση Α.Τ.Μ. - τουλάχιστον στο Α.Τ.Μ του αντίστοιχου καταστήματος και λογαριασμού) και μετά εντελώς αυθαίρετα την χρεώνουν χωρίς να δικαιολογείται η χρέωση στο παραμικρό. Απλώς έτσι γουστάρουν.Δεν πρόκειται να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τα Α.Τ.Μ. για τις συναλλαγές μας, όπως είναι φυσικό και το γνωρίζουν πολύ καλά. Δεν τους ενδιαφέρει. Άλλωστε οι τράπεζες οδεύουν ολοταχώς προς μείωση του εργατικού προσωπικού τους για μείωση του εργασιακού κόστους υπαλλήλων, καθώς και των φυσικών καταστημάτων τους (ενοίκια και λειτουργικά έξοδα), υποχρεώνοντας τους πελάτες να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τους (e-baking) και τα Α.Τ.Μ. για το μεγαλύτερο ποσοστό τραπεζικών συναλλαγών ρουτίνας. Προτείνω για όσους ενδιαφέρονται, για αυτό το θέμα αλλά και άλλες, αδικαιολόγητες χρεώσεις τραπεζικών υπηρεσιών να προσφεύγουν στην ανεξάρτητη αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr).Κατά το παρελθόν, για θέματα συναλλαγών με τράπεζα, έχω διαμαρτυρηθεί στον συγκεκριμένο φορέα και δικαιώθηκα.Επίσης έχει δημιουργηθεί μια νέα κατάσταση στις τράπεζες. Ενώ μέχρι πρόσφατα μπορούσε ο πελάτης να εξυπηρετηθεί μέχρι την ώρα που η τράπεζα κλείνει (την είσοδο), με όσους βρίσκονται εντός του καταστήματος, μετά το κλείσιμο της εισόδου να ολοκληρώνουν τις συναλλαγές τους, τώρα, μισή ώρα πριν το κλείσιμο της εισόδου (14:00), κλείνουν τα μηχανήματα εκτύπωσης δελτίων προτεραιότητας προς τα γκισέ με την δικαιολογία πως μετά τις 14:00 απαγορεύεται να εξυπηρετηθούν άλλοι πελάτες. Κάτι που είναι λάθος σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο, για αυτό το ζήτημα απευθύνθηκα.Οι υπάλληλοι εργάζονται οκτάωρο και σχολάνε στις 16:00. Μέχρι εκείνη την ώρα, για όποιον πελάτη έχει βρίσκεται εντός του καταστήματος (μετά το κλείσιμο της εισόδου), είναι υποχρεωμένοι να τον εξυπηρετήσουν. Αυτός είναι και ο λόγος που η εξυπηρέτηση για νέους πελάτες (εκτός καταστήματος), σταματάει στις 14:00, προς αποφυγή επιπλέον πελατειακής συμφόρησης. Για όσους όμως έχουν εισέλθει στο εκάστοτε κατάστημα είναι υποχρεωμένοι να τους εξυπηρετήσουν (όσοι και αν είναι).Δύο φορές έτυχε να μου συμβεί αυτό, δηλαδή να μην εκδίδει αριθμούς προτεραιότητας το μηχάνημα, ενώ εισήλθα εντός ωραρίου εξυπηρέτησης, λέγοντας μου πως δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί επιπλέον αριθμός πελατών. Την πρώτη φορά διαμαρτυρήθηκα στον διευθυντή και εξυπηρετήθηκα κανονικά. Την δεύτερη φορά που η διευθύντρια αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει και μάλιστα με εριστική και εξυπνακίστικη συμπεριφορά, μου είπε μάλιστα να χρησιμοποιήσω το e-baking (?!?!), κάλεσα την αστυνομία (ως μάρτυρες του γεγονότος), καταγράφηκε το περιστατικό και προσέφυγα στον Συνήγορο του Καταναλωτή από τον οποίο περιμένω επίσημη, γραπτή απάντηση. Προφορικά, μέχρι να λάβω την επίσημη απάντηση, μου είπαν πως απαγορεύεται να κλείνουν τα μηχανήματα δελτίων προτεραιότητας πριν τις 14:00 και είναι υποχρεωμένοι να εξυπηρετούν όλους τους εισερχόμενους πελάτες μέχρι εκείνη την ώρα.