Καλύτερα να διατηρήσεις τον επαγγελματισμό σου και να μην προβείς σε χαρακτηρισμούς. Το να θέλεις "να το βγάλεις από μέσα σου" που λένε, δεν έχει θέση στις εργασιακές σχέσεις, εκτός αν γίνεται με διπλωματία και είναι σίγουρο οτι θα φέρει αποτέλεσμα.Οπότε αφού έχεις μία ποιότητα υπηρεσιών, μπορείς απλά να λες στον εαυτό σου οτι ΕΣΕΝΑ δεν σου κάνει να έχεις τέτοιο/α πελάτη και να απορρίπτεις αυτές τις συμπεριφορές, όχι να νιώθεις οτι σε απορρίπτουν.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon