Όταν υπάρξει ουσιαστικός έλεγχος καταλληλότητας των παιδαγωγών τότε μιλάμε πάλι. Τις παιδαγωγικές σχολές ας τις παραδεχτούμε ( μαζί με τις άλλες ) όταν θα γίνεται επαρκής έλεγχος -στην πράξη- αξιοκρατικά και όσοι είναι ακατάλληλοι θα διανέμονται σε άλλα τμήματα. Όπως επίσης, όταν οι βαθμοί δεν θα μπαίνουν με γνώμονα πόσο καλό παπαγαλάκι είναι κάποιος. Υ.Γ.1 Επειδή κάποιος έγραψε 12.000 μόρια δεν σημαίνει ότι σαν παιδαγωγός θα αξίζει απαραίτητα από κάποιον που έγραψε 18.000. Έτσι κι αλλιώς, οι πανελλαδικές αντιπαιδαγωγικές είναι κατ' ουσίαν. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται μια χαρά παραγκωνίζονται και μέσα σε αυτές τις σχολές και είναι πραγματικά σχεδόν αστείο το οξύμωρο της κατάστασης. Υ.Γ.2 Αυτό το κυνήγι της πρωτιάς -όχι της αριστείας - δεν κατάλαβα γιατί οι δάσκαλοι το συντηρούν αφού έτσι κι αλλιώς το κάνουν με μηδενικό εύρος( το άλφα είναι το σωστό και όλα τ' άλλα "λάθος"). Δεν θέλουν καμιά ουσιαστική πρόκληση έστω για τους ίδιους ;
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon