Πιστεύω ότι η αγένεια και η απρέπεια είναι θέμα χαρακτήρα. Όπως και η περίπτωση του αγενούς σερβιτόρου. Εκείνου με το που θα καθίσεις θα σου πει με το υπεροπτικό και αποστροφικό ύφος "τι θα πάρεις; " . Λες και σε γνώριζε από χθες. Που κάθεται σε ένα σκαμπό παίζοντας με το κινητό του και σπάζοντας τα νεύρα πολλών πελατών που του κάνουν νόημα και περιμένουν υπομονετικά πότε θα καταδεχθεί να τους εξυπηρετήσει. Η ίδια συμπεριφορά παρατηρείται σε πωλητές και λοιπούς συναφείς υπαλλήλους. Σίγουρα υπάρχουν και ευγενέστατοι σερβιτόροι που δίνουν το καλό παράδειγμα και θα κάνουν τον πελάτη να θέλει να ξαναπάει αφήνοντας ένα σεβαστό πουρμπουάρ. Όμως οι άλλοι οι αγενείς αμαυρώνουν το κατάστημα που εργάζονται. Και για ποιο λόγο να αφήνεις σε τέτοιους τύπους φιλοδώρημα;
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon