
Το Facebook όντως πέφτει τον τελευταίο καιρό δεδομένου ότι1.έχει μικρότερη από άλλα social εκπροσώπηση στο κρίσιμο target group 15-25 2.έχει χτυπηθεί από έσω δηλώσεις στελεχών που έφυγαν 3.ανανεώνει με ρυθμό κομπρεσέρ τις λειτουργίες του το τελευταίο διάστημα (άρα προσπαθεί να ψαρέψει μεγαλύτερο engagement από το κοινό και να πάει πιο βαθιά τη διαφημιστική μετα-ανάλυση). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ακόμα κι έτσι η "μεγαλύτερη χώρα του πλανήτη" αλλά στο μέλλον δεν θα έχει την σημερινή ισχύ ενώ η επιδραστικότητά του μειώνεται. Κάποια στιγμή παθαίνει κάποιος και το λεγόμενο disillusionment. Ο Zuckie ήδη επεκτείνεται σε διάφορους τομείς. Δεν ακούσαμε τον τελικό του λόγο ακόμα...Είναι και μικρός. ;)