
Κάνεις λοιπόν "όπως Αμερική" που έλεγε κι η Υβέτ: Πιάνεις και γράφεις ένα ωραιότατο email-ξεχεστήριο με ΣΥΝΤΟΜΗ περιγραφή του ζητήματος και με αναφορά καταστήματος και ονόματος υπαλλήλου που ΔΕΝ σε εξυπηρέτησε (με επισήμανση τον/την προϊστάμενο ως ηθικά υπεύθυνο/η) και σου λέω εγώ για πότε θα αρχίσουν να συμμορφώνονται και να ενημερώνουν καλύτερα τους υπαλλήλους (γιατί η διοίκηση φταίει). Γενικά εγγραφες διαμαρτυρίες για τα πάντα. Τέλος η αγανάκτηση του καναπέ.