"To "καθαρόαιμος" straight μοιάζει να αποκλείει πράγματα που δεν είμαι σίγουρη ότι αποκλείονται όπως το λες. (πχ στα περί οπισθίας οδού δεν λάβαμε απάντηση. Ένας καθαρόαιμος straight μπατσίζει στον πωπό την παρτνέρ ή αυτό ανήκει στις παραφιλίες κι είναι τζιζ; Της τραβάει το μαλλί ή κι αυτό τζιζ παραφιλία;) Ο φετιχισμός δεν είναι κλίμακα ξανθός-μελαχροινός (ομο/έτερο) αλλά λεπτός-χοντρός δηλαδή τελείως διαφορετική κατηγοριοποίηση. Οι δυο κατηγοριοποιήσεις μπορεί και να συμπλέουν (πχ. λεπτός ξανθός ή χοντρός μελαχροινός ή αντίστροφα)"Δυο τινά στο τμήμα αυτό του σχολίου σου:Νομίζω ότι κάλυψα την ειδοποιό διαφορά μεταξύ αυτού που προσδιορίζω ως "καθαρόαιμο straight" και του εξομολογ. ΑΛΛΟ να χρειάζομαι πόδια, νυχια, γυναικεία βρακιά για να έχω ερεθισμο και σεξουαλική επαφή (φετιχισμός) και άλλο να κάνω πράγματα με μια γυναίκα (πρωκτικό, μπατσάκια κτλ) κατα τη διαρκεια της επαφής. Ο φετιχισμός αποτελεί καταλύτη της λειτουργίας του σεξ. Το σε ποιό σημείο του σώματος μιας γυναίκας κάνω σεξ ή πως κάνω σεξ δεν αποτελεί προϋπόθεση της λειτουργίας του σεξ (εκτός και αν όντως είναι προϋπόθεση, οπότε γυρναμε σε παρεκκλίσεις, παραφιλίες, φετιχισμους κτλ και σε εκ νεου αποκλεισμό της έννοιας του "καθαρόαιμου"). Αντιθετα αν για την διέγερση και την επακόλουθη σεξουαλική επαφή ενός άνδρα και μιας γυναίκας αρκεί η φυσική έλξη και παρουσία τους ενώπιον ενωπίω, άνευ άλλου παράγοντα ή καταλύτη, δεν υφίσταται, κατά τη γνώμη μου, κανένας αποκλεισμός στο τι και πως το κάνουν. Νομίζω ότι αυτό το κομμάτι της έννοιας "καθαρόαιμος straight" το επεξήγησα και απάντησα επαρκώς και θέλω να πιστεύω ότι δε θα χρειαστεί να το ξανασυζητήσουμε.Όσον αφορά την κατηγοριοποίηση, θα δεχτώ το επιχείρημά σου περί λεπτού-χοντρού. Αλλά, όπως σε άλλο κοινό απευθύνεται ο λεπτός και σε άλλο κοινό ο χοντρός (με την προφανή επικάλυψη των υποσυνόλων που βρίσκουν αδιάφορο το χαρακτηριστικό), έτσι και ο καθαρόαιμος straight πρέπει να διακρίνεται από τον fetish straight, γιατί το χαρακτηριστικό του τελευταιου σε άλλες είναι ελκυστικό, σε άλλες όχι και σε άλλες αδιάφορο.Ο εξομολογούμενος τρέλανε τις γυναίκες στα ερωτήματα αν θα ήταν αποδεκτός ως σύντροφός με το φετίχ του. "Γιατί δε με θέτε, ρε κορίτσια;". Ο διαχωρισμός που κάνω έχει τον σκοπό να του δείξει ότι αντικειμενικά δε μπορεί να απευθύνεται στο ίδιο υποσύνολο γυναικών με τον καθαρόαιμο. Καλώς ή κακώς έχει μια ειδοποιό διαφορά στη σεξουαλική λειτουργία του, που περιορίζει τον κύκλο των διαθέσιμων γυναικών. Όπως και οι gay δε μπορούν να έχουν εραστές straight άντρες (γιατί οι τελευταιοι απλά δε θέλουν), έτσι και αυτός δε μπορει να απαιτεί από τις γυναίκες γενικώς να τον αποδεχτούν ως σύντροφο, επειδή πρέπει να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να αποδεχόμαστε την ύπαρξη του ως ισότιμου εραστή (απλά δεν καυλώνει κάποιες γυναίκες, ίσως στην Ελλάδα τις περισσότερες).
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon